آلومینیوم اراک ۱ - ۰ صنعت نفت آبادان؛

دست خالی صنعت نفت از هفته هفتم/شاهکار آلومینیوم در برابر طلایی پوشان برزیلی

۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۶:۰۵:۱۵
کد خبر: ۱۱۰۵۵۰۲
دست خالی صنعت نفت از هفته هفتم/شاهکار آلومینیوم در برابر طلایی پوشان برزیلی
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چهارمین دیدار خارج از خانه خود مهمان آلومینیوم اراک بود که در پایان با نتیجه یک بر صفر متحمل شکست شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز بیست و هفتم آذر ماه جاری مهمان تیم آلومینیوم اراک بود که در پایان یک بر صفر شکست خورد و تلاش طلایی پوشان برای جمع امتیازها بی ثمر ماند.

تیم صنعت نفت آبادان که از شش دیدار قبلی خود سه برد، دو تساوی، یک باخت و یازده امتیاز کسب کرده بود، در چهارمین دیدار خارج از خانه به دومین شکست این فصل خود را تجربه کرد و از هفته هفتم نتوانست هیچ امتیازی کسب کند.

نیمه اول این دیدار هر دو تیم رقابتی هجومی را در دستور کار خود داشتند و بارها تا محوطه جریمه یکدیگر پیش روی کردند که منجر به گل نشد.

نیمه دوم این دیدار اراکی ها بالاخره در همان دقایق ابتدایی(۴۹) به گل رسیدند. در این صحنه پوریا آریاکبا با ارسال توپی در محوطه جریمه حامد پاکدل را صاحب موقعیت کرد تا این بازیکن با سر، توپ را وارد دروازه نفتی ها کند و تا پایان این دیدار تیمش را صاحب سه امتیاز این رقابت نگه دارد.

در همین راستا سید کریم پور موسوی در این دیدار فرزین گروسیان، محمد طیبی، محمد اهل‌شاخه، علی عبدالله‌زاده(۵۰ حسن بیت‌سعید)، عبداله ناصری، حسین ساکی، محمود مطلق‌زاده(۸۰ احمد شریعت‌زاده)، محمدرضا غبیشاوی(۵۴ مهدی حنفی)، طالب ریکانی(۸۰ محمدحسین زواری)، سید فاخر تهامی(۵۴ مهدی زبیدی) و رضا خالقی‌فر را برای رقابت با آلومینیوم انتخاب کرده بود.

همچنین رسول خطیبی در این دیدار ترکیب حسین پورحمیدی، شاهین توکلی، رامتین سلیمان‌زاده(۹۴ امید سینگ)، اسماعیل شریفات، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، میرمهدی قریشی، سید مهدی حسینی، محمد علی‌نژاد(۶۸ نیما درودی)، سعید باقرپسند(۸۵  جابر انصاری)، حامد پاکدل(۹۴ امیرمحمد هوشمند) را برای رقابت با تیم صنعت نفت آبادان ارنج کرده بود.

قضاوت این دیدار برعهده ایمان کهیش با کمک سعید قاسمی، مهدی عالیقدر و محمدرضا تارخ است و محسن قهرمانی نیز به عنوان ناظر دیدار حضور دارد.

در این دیدار اسماعیل شریفات(۲۶) و حسین پورحمیدی(۹۵) از آلومینیوم اراک کارت زرد داور را دریافت کردند.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با یازده امتیاز موقتا در رده دوم و تیم آلومینیوم اراک با ۹ امتیاز در رده هفتم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز