بانوان شهر گرگان ۴۳ - ۶۷ پالایش نفت آبادان؛

کسب پنجمین برد پیاپی/ادامه صدر نشینی دختران بسکتبالیست آبادان در لیگ برتر

۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۹:۳۶:۱۲
کد خبر: ۱۱۰۵۵۱۰
کسب پنجمین برد پیاپی/ادامه صدر نشینی دختران بسکتبالیست آبادان در لیگ برتر
تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان امروز در رقابت با بانوان شهر داری گرگان، موفق به کسب پنجمین برد پیاپی خود در فصل پیش رو شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، دختران بسکتبالیست پالایش نفت آبادان از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر مهمان تیم شهرداری گرگان بودند که در پایان توانستند با نتیجه 67 - 43  بر حریف خود به برتری برسند و همچنان صدر نشین گروه(ب) رقابت ها بمانند.

شاگردان متشرعی در این دیدار سه کوارتر اول را با نتایج قاطع 14 - 19، 10- 20 و 8 - 18 حریف خود را شکست دادند و در کوارتر چهارم را با نتیجه پایاپای 11- 10 به حریف واگذار کردند تا در مجموع با نتیجه 43 - 67 پیروز این دیدار بشوند.

در این دیدار فائزه شهریاری با 16 امتیاز و آناهیس خداوردیان با 13 امتیاز، 6 پاس گل و 6 ریباند امتیاز آورترین بازیکنان این این رقابت معرفی شدند.

همچنین بازیکنان تاثیر گذار این دیدار فرزانه فروتن با تاثیرگذاری  ۱۵  با ۱۰ ریباند، الناز سیاهی با تاثیرگذاری ۱۴، زهرا حق جو با ۹ امتیاز و هفت ریباند، مهلا طاهری با هشت امتیاز و مریم پورخلف با هفت ریباند خوش درخشیدند.

لازم به ذکر است که تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان فردا از ساعت ده صبح در مقابل سپهرداد تهران، ششمین رقابت این فصل خود را برگزار خواهد کرد.

لازم به یادآوری است که رقابت های این فصل لیگ برتر بسکتبال کشور به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود.

 

نظر شما