پس از برگزاری قرعه کشی در محل فدراسیون؛

پالایش نفتی ها حریفان خود را در رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز شناختند

۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۸:۳۳:۰۷
کد خبر: ۱۱۰۵۵۸۳
پالایش نفتی ها حریفان خود را در رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز شناختند
قرعه کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز آقایان باشگاه‌های کشور در محل فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد و تیم تنیس روی میز پالایش نفت آبادان که خود را برای حضور پر قدرت در این رقابت‌ها آماده می کند رقبای خود را شناخت.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، قرعه کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز آقایان باشگاه‌های کشور در محل فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد و تیم تنیس روی میز پالایش نفت آبادانرقبای خود را شناخت.

در این دوره از رقابت‌ها هشت تیم حضور دارند که در دو گروه چهار تیمی مسابقات خود را در مرحله مقدماتی دور رفت در روزهای 9-10و 11دی ماه  به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهند کرد.

در همین راستا تیم های فرا سنج تهران، رعد پدافند هوایی، شادروان اقبال لطف اله نسبی، دانشگاه یزد در گروه یک و تیم های پالایش نفت آبادان، شهرداری کرج، پادما یدک اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی نیز در گروه دوم این رقابت ها قرار گرفتند.

لازم به ذکر است که تیم پالایش نفت آبادان در دور مقدماتی؛ 9 دی از ساعت 16 در مجموعه شیرودی تهران با تیم دانشگاه آزاد اسلامی رقابت خواهد کرد.

دومین دیدار نفتی های آبادان نیز 10 دی ماه از ساعت 10 در مجموعه شهید شیرودی با تیم پادما یدک اصفهان به رقابت خواهد پرداخت.

طلایی پوشان پالایش نفت آبادان در سومین دیدار از دور مقدماتی نیز 11 دی ماه از ساعت 10 در مجموعه شیرودی باید با شهرداری کرج رقابت کنند.

 

 

نظر شما