سخنگوی ستاد مقابله کرونا ویروس خوزستان خبر داد:

توضیحات سخنگوی ستاد مقابله با کرونا خوزستان در خصوص آخرین محدودیت های استانی

۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۵:۱۱:۳۲
کد خبر: ۱۱۰۵۷۵۶
توضیحات سخنگوی ستاد مقابله با کرونا خوزستان در خصوص آخرین محدودیت های استانی
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا خوزستان آخرین تصمیم ها در خصوص محدودیت های استانی و محدودیت های ویژه شب یلدا را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، رضا نجاتی امروز در خصوص آخرین تصمیم های ستاد کرونا استان خوزستان اظهار کرد: همه محدودیت های اعلام شده درباره چگونگی فعالیت اداره و بانک ها، همچنین تردد بین شهری هفته پایانی آذرماه تا روز شنبه ۲۹ آذر ماه برقرار خواهد ماند.

او گفت: در خصوص تداوم یا اصلاح دستورالعمل های مربوط به این محدودیت ها روز شنبه پس از برگزاری نشست های ستاد ملی و همچنین ستاد استانی مدیریت کرونا تصمیم گیری خواهد شد.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کروناافزود: همچنین در روزهای شنبه و یکشنبه(۲۹ و ۳۰ آذرماه) فعالیت اصناف تا ساعت ۱۸ و تردد خودروها تا ساعت ۲۰ امکانپذیر خواهد بود.

لازم به ذکر است که در حال حاضر شهرستان‌های اهواز، آبادان و بهبهان در شرایط نارنجی و دیگر شهرستان های استان خوزستان در وضعیت زرد قرار دارند.

همچنین بنا بر مصوبه قبلی ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان، در شهرستان‌های نارنجی، مشاغل گروه‌های یک و دو مجاز به فعالیت هستند اما مشاغل گروه سه و چهار  اجازه فعالیت ندارند. در شهرستان‌های زرد نیز مشاغل گروه‌های یک، دو و سه مجاز به فعالیت و مشاغل گروه چهار همچنان تعطیل هستند.

در همین راستا در شهرستان‌های نارنجی اداراه ها، شرکت‌های دولتی و خصوصی با یک‌سوم کارکنان و مابقی به صورت نوبت‌کاری فعالیت خواهند کرد اما اداراه های خدمات‌دهنده ضروری مانند بانک‌ها باید با ۵۰ درصد کارکنان در محل کار حاضر باشند.

در شهرستان‌های زرد نیز دو سوم کارکنان اداره ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی در محل کار حاضر می‌شوند و مابقی به صورت نوبت‌کاری فعالیت خواهند کرد و اداره های خدمات‌دهنده ضروری مانند بانک‌ها نیز با صد درصد ظرفیت کارکنان، فعال خواهند بود.

همچنین در شهرهای نارنجی خودروهای با پلاک بومی اجازه خروج و خودروهای با پلاک غیربومی اجازه ورود ندارند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز