نفت مسجدسلیمان ۱ - ۰ فولاد خوزستان؛

گل دقیقه ۹۰ نفتی های مسجدسلیمان/ دست خالی فولاد از دربی خوزستان

۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۶:۱۸:۰۶
کد خبر: ۱۱۰۵۷۶۹
گل دقیقه ۹۰ نفتی های مسجدسلیمان/ دست خالی فولاد از دربی خوزستان
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، میزبان تیم فولاد خوزستان بود که در پایان با نتیجه یک بر صفر مهمان خود را شکست داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز جمعه بیست و هشتم آذر ماه جاری، میزبان تیم فولاد خوزستان بود که در پایان توانست مهمان خود را با یک گل شکست دهد.

تیم نفت مسجدسلیمان از شش دیدار قبلی خود سه تساوی، دو باخت، یک برد خانگی و ۶ امتیاز کسب کرده بود در آن سوی میدان نیز تیم فولاد خوزستان از شش دیدار قبلی دو برد، چهار تساوی و 10 امتیاز کسب کرده بود.

نیمه اول این دیدار تا دقایق پایانی پایا پای پیش رفت، هر چند موقعیت های تیم فولاد خوزستان بیشتر از نفت مسجدسلیمان بود اما تلاش بازیکنان دو تیم طی 45 دقیقه اول در زمین لغزنده بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار با رقابت هجومی نفتی ها آغاز شد و در همان ابتدای نیمه دوم صاحب چند موقعیت گلزنی شدند که البته منجر به گل نشد. در ادامه فولاد نیز صاحب موقعیت هایی شد که نتوانست از آنها بهره ببرد تا اینکه تنها گل این دیدار در آخرین دقیقه رقابت(90) با شوت زیبای نیما انتظاری به ثمر رسید تا یخ این مسابقه در لحظات پایانی ذوب شود.

در پایان این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نفتی های مسجدسلیمان به پایان رسید تا فولاد خوزستان هفته هفتم را بدون کسب امتیاز به پایان برساند.

در همین راستا سید مجتبی حسینی در این دیدار احمد گوهری، مجتبی مقتدایی، مصطفی ناییج پور، بهروز نوروزی فرد، عباس بوعذار(80 مهدی ایزدی)، سجاد جعفری، محمد مهدی احمدی، محمد مهدی محبی، نیما انتظاری، میثم تهی دست و ساسان حسینی را در ترکیب اصلی خود قرار داده است.

همچنین جوادنکونام ترکیب احسان مرادیان، سعادت حردانی، موسی کولیبالی، مهران موسوی، وحید حیدریه، فرشاد احمدزاده، محمد آبشک، محمد میری(65 ساسان انصاری)، محمد قاسمی نژاد(65 زبیر نیک نفس)، شروین بزرگ(70 آیاندا پاتوسی) و لوسیانو پریرا را برای رقابت با تیم نفت مسجدسلیمان ارنج کرده است.

در این دیدار فرشاد احمد زاده(69) و سیدمهران موسوی(85) از فولاد و نیما انتظاری(70) از نفت مسجدسلیمان کارت زرد داور را دریافت کردند.

تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با 9 امتیاز موقتا در رده نهم و تیم فولاد خوزستان با 10 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز