استاندار خوزستان بیان کرد:

تک رقمی شدن آمار فوتی های کرونا نشانه تلاش های برجسته پرستاران است

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۸:۰۸:۲۱
کد خبر: ۱۱۰۶۳۳۹
تک رقمی شدن آمار فوتی های کرونا نشانه تلاش های برجسته پرستاران است
استاندار خوزستان با بیان اینکه در یک هفته اخیر موارد فوت ناشی از کرونا در خوزستان تک‌رقمی بوده است، گفت: کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا، نشانه کار برجسته و اقدامات اساسی پرستاران است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه که امروز(۲۹ آذرماه) به مناسبت روز پرستار در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در جمهوری اسلامی روز پرستار مصادف با سالروز ولادت حضرت زینب(س) است؛ حضرت زینب(س) پرستاری اهل بیت(ع) را بر عهده گرفته بود و نماد صبر و بردباری بود. پرستاران نیز در شغل خود مظهر صبر و بردباری برای حفظ جان مردم هستند.

او گفت: با شیوع کرونا، این ویژگی‌های پرستاران بیشتر نمود پیدا کرد در حالی که پرستاران در تمام سال‌ها این وظیفه را بر عهده دارند.

استاندار خوزستان افزود: شیوع کرونا موجب شد این فعالیت‌های پرستاران در نگاه جامعه بیشتر دیده شود و بیش از پیش قدر این پرسنل دانسته شود.

نماینده عالی دولت در استان در پایان با بیان اینکه در یک هفته اخیر موارد فوت ناشی از کرونا در خوزستان تک‌رقمی بوده، اضافه کرد: از زحمات شبانه‌روزی و خطرپذیری‌های این عزیزان تشکر می‌کنیم. از کارهای ارزشمند این عزیزان در زمینه کنترل کرونا سپاسگزار هستیم. کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا، نشانه کار برجسته و اقدامات اساسی پرستاران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز