خبرگزاری برنا گزارش می‌دهد؛

گلایه مردم روستاهای دهستان بوزی شادگان از ضعف آنتن‌دهی تلفن همراه و اینترنت

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۱:۰۴:۲۵
کد خبر: ۱۱۰۶۹۹۴
گلایه مردم روستاهای دهستان بوزی شادگان از ضعف آنتن‌دهی تلفن همراه و اینترنت
اختلال در پوشش شبکه تلفن همراه و آنتن دهی ضعیف اینترنت در روستاهای دهستان بوزی تا گرگر شهرستان شادگان، باعث انتقاد و نارضایتی مردم اهالی این روستاها شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، تلفن و اینترنت از نیازهای اساسی زندگی مردم است و می توان گفت در حال حاضر بسیاری از خدمات اجتماعی، اقتصادی، آموزشی و غیره از طریق شبکه مخابراتی و زیرساخت های مربوط به آن فراهم می‌شود.

قرن جدید عصر ارتباطات و تکنولوژی است و اینترنت نقش تاثیرگذاری در زندگی مردم ایفا می‌کند از این رو گرایش مردم به استفاده از اینترنت و احساس نیاز به این فناوری رو به افزایش است.

ستار غبیشاوی  یکی از ساکن روستای نهر شیخ در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار کرد: عدم آنتن دهی مخابرات سبب شده از دنیای خبر و فضای مجازی دور باشیم و این موضوع برای ما ساکنین بسیار درد آور است.

محمد آلبوغبیش یکی از اهالی روستای قطرانی نیز بیان کرد: دانش‌آموزان زیادی در این روستا زندگی می‌کنند که با توجه به شیوع ویروس کرونا و آموزش مجازی و حضور در شبکه شاد نیاز به اینترنت دارند اما متاسفانه به دلیل ضعف آنتن‌دهی و اینترنت از آموزش بی‌بهره هستند.

علی کعب خیری یکی از اهالی روستای دیمه یعقوب به خبرنگار برنا گفت: مسوولان مخابرات شهرستان شادگان می‌توانند با تقویت دکل مخابراتی مسیر روستاهای بوزی تا گرگر این مشکل را رفع کنند، چندین بار به صورت مکتوب و شفاهی این موضوع با مسوولان شهرستان مطرح شد اما تا کنون چاره جویی نشده است.

به گزارش برنا، ساکنین روستاهای مسیر دهستان بوزی به سمت گرگر از توابع شهرستان شادگان انتظار ارتقاء و به‌ روز رسانی تجهیزات، پایداری شبکه روستایی، پوشش تلفن همراه در نقاط کور روستاها، رسیدگی به وضعیت فیبرنوری و برطرف کردن دیگر کمبودهای حوزه فناوری اطلاعات را در این منطقه دارند.

لازم به ذکر است که"بوزی" نام دهستانی در بخش مرکزی شهرستان شادگان، استان خوزستان است. در ۴۴ روستای این دهستان بیش از ۲۱۰۰ خانوار زندگی می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز