در آخرین روز از هفته گرامیداشت مقام پرستار انجام شد:

تقدیر انجمن هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از پرستاران و کادر درمان+ببینید

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۲:۰۲:۲۴
کد خبر: ۱۱۰۸۰۸۰
تقدیر انجمن هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از پرستاران و کادر درمان+ببینید
در آخرین روز از هفته گرامیداشت مقام پرستار اعضای انجمن هواداران تیم صنعت نفت آبادان از رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شامگاه سه شنبه دوم دی ماه جاری به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و در آخرین روز از هفته گرامیداشت مقام پرستار، اعضای انجمن هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با دعوت از شکرالله سلمان زاده رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان و رییس اداره پرستاری در محل پاتوق اعضای این انجمن در محل فلکه طوطیا، به پاس سرآمد شدن این دانشکده طی سه سال متوالی در بین دانشکده های علوم پزشکی کشور و قدردانی از تلاش کارکنان این مجموعه به ویژه پرستاران در مبارزه با ویروس کرونا، تقدیر به عمل آوردند.

عباس سورانی سرپرست انجمن هواداران تیم صنعت نفت آبادان به نمایندگی از اعضای این انجمن ضمن تشکر حضور رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در جمع هواداران، از مدیریت شایسته و قابل قبول سلمان زاده و  تلاش شبانه روزی همکاران او در بخش های مختلف حوزه سلامت به منظور تامین، حفظ و ارتقای سلامت مردم منطقه به ویژه در یک سال گذشته در نبرد با بیماری کووید۱۹ قدردانی کرد.

شکرالله سلمان زاده رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز ضمن قدردانی از حضور انجمن ها، گروه های جهادی و مردمی در کنار مجموعه بهداشت و درمان و حمایت از آنان در مبارزه با این ویروس منحوس اظهار کرد: مردم عزیز خیلی به این شرایط کاهش ابتلا خوش بین نباشند و به رعایت دستورالعمل های بهداشتی ادامه دهند و از هواداران و اعضای این انجمن می خواهیم همچون گذشته ضمن تداوم حمایت خود، به عنوان افراد تأثیرگذار و پیشکسوت در جامعه، همشهریان را به رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کنند.

لازم به ذکر است که بنا به درخواست هواداران تیم صنعت نفت، رییس دانشکده قول مساعد داد تا از اعضای این انجمن آزمایش بیماری کرونا به صورت رایگان انجام شود.

در پایان این برنامه پرچم و پیراهن تیم صنعت نفت آبادان و هدایایی به رسم یادگاری از سوی هواداران به روئسای دانشکده علوم پزشکی و پرستاری به نمایندگی از جامعه پرستاری جنوب غرب خوزستان، اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز