در آبادان اتفاق افتاد:

حمله خشن و مسلحانه افراد ناشناس به ۲ جوان+فیلم

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۳۹:۴۶
کد خبر: ۱۱۰۸۱۲۸
حمله خشن و مسلحانه افراد ناشناس به ۲ جوان+فیلم
افراد مسلح ناشناس با حمله به دو برادر در منطقه امیرآباد آبادان، موجب جراحت شدید آنها شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، این حادثه ساعت ۲۳:۲۰ دقیقه شنبه ۲۹ آذر ۹۹ مقابل یکی از پیتزا فروشی های معروف شهر آبادان در محله امیر آباد اتفاق افتاد که منجر به جراحت شدید دو برادر جوان و خرد شدن شیشه های پیتزا فروشی شد.

تصاویر و فیلم هایی از این حادثه در فضای مجازی با روایت های متعددی منتشر شده است. در یکی از فیلم های منتشره که در ذیل قابل مشاهده است، فیلمبردار با طرح پرسش هایی اطلاعات کمی به مخاطب می دهد از جمله حمله افراد مسلح ناشناس با سلاح جنگی"کلاش" انجام شده است نه کلت کمری و البته ابعاد این حادثه را به تصویر می کشد.

در همین راستا یک منبع مطلع در گفت و گو با برنا اظهار کرد: مضروبین حادثه، انگیزه مهاجمین را سرقت موتور سیکلت بیان کرده اند که طبق شواهد و بررسی ها پلیس ادعای مطروحه با شواهد صحنه هم خوانی ندارد و هیچ گونه سرقتی در مکان حادثه که جزو مسیرهای پر رفت و آمد و اصلی شهر می باشد، انجام نشده است.

این منبع آگاه افزود: مکرر از این گونه موارد پیش آمده که مضروبین و شاکیان به دلیل ملاحظاتی، از بیان اصل موضوع خودداری می کنند که با بررسی های پلیس در نهایت اصل موضوع مشخص و دستگیری ضاربان و مخلان امنیت میسر می شود.

لازم به ذکر است که یکی از دو برادر به دلیل شدت جراحت های وارده، برای مداوای بیشتر به یکی از بیمارستان های اهواز انتقال داده شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز