دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان خبر داد:

برگزاری مجازی سی و دومین جشنواره تئاتر خوزستان/آغاز به کار سایت جشنواره از امروز

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۸:۲۰:۲۵
کد خبر: ۱۱۰۸۱۷۷
برگزاری مجازی سی و دومین جشنواره تئاتر خوزستان/آغاز به کار سایت جشنواره از امروز
دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان از برگزاری جشنواره از چهارم تا ۶ دی ماه جاری در استان خوزستان به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، آرش سهرابی امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان به صورت مجازی و انجام مراحل نهایی فنی سایت سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان، این دوره از جشنواره طی روزهای چهارم تا ۶ دی ماه جاری برگزار می شود.

او گفت: فیلم آثار راه یافته به سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان از طریق سایت جشنواره به آدرس www.t4soo.com  طی روزهای پنج شنبه ۴ دی ماه و جمعه پنجم دی ماه برای عموم مخاطبان به نمایش گذاشته می شود و مراسم اختتامیه جشنواره نیز روز شنبه ۶ دی ماه از طریق سایت جشنواره قابل دیدن است.

دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر خوزستان افزود: اخبار، پیام ها، گزارش تصویری نمایش ها، یادداشت ها و نقدهای منتقدین، معرفی ستاد برگزاری جشنواره و تمامی رویدادهای مربوط به سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان از طریق سایت جشنواره از امروز چهارشنبه، سوم دی ماه قابل دیدن است.

سهرابی با بیان اینکه همه جنگ‌ها و بلایای طبیعی هر کدام به نحوی بر جریان هنر اثر گذار بوده‌اند ادامه داد: امسال ما درگیر کرونا هستیم که بر جشنواره سی و دوم تئاتر خوزستان نیز تاثیر گذاشته است.

او اضافه کرد: کرونا موجب شده تا جشنواره امسال به صورت آزمون و خطا باشد و باید دید میزان تاثیرگذاری آن به صورت مجازی چگونه خواهد بود. تئاتری که به صورت زنده اجرا می‌شود شکل اصلی تئاتر است ولی وقتی مجازی برگزار می‌شود باید دید چه دستاوردی می‌تواند برای مخاطبان به ارمغان آورد.

دبیر این دوره از جشنواره بیان کرد: از گروه‌های نمایشی خواستیم اثر خود را در قالب فیلم در اختیار ما بگذارند؛ این آثار در سایت بارگذاری می‌شوند و هنرمندان و علاقمندان می‌توانند این آثار را روی سایت تماشا کنند.

لازم به ذکر است که در پایان این جشنواره دو اثر بر اساس رای هیات داوران به دبیرخانه سی و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز