مدیر فنی تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز بیان کرد:

رویارویی با صنعت نفت جذاب و باکیفیت است

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۶:۳۷:۴۶
کد خبر: ۱۱۰۸۶۸۰
رویارویی با صنعت نفت جذاب و باکیفیت است
مدیر فنی تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت: نکته بارز دیدار فردا این است که دو تیم با اصالت و ریشه دار فوتبال ایران رقابت دارند. با توجه به کیفیت رقابت هر دو تیم، می‌توانیم شاهد مسابقه جذابی باشیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، عباس چمنیان که به جای مسعود شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار تیم تراکتور سازی تبریز با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان آمده بود، اظهار کرد: نکته بارز دیدار فردا این است که دو تیم با اصالت و ریشه دار فوتبال ایران رقابت دارند. با توجه به کیفیت رقابت هر دو تیم، می‌توانیم شاهد مسابقه جذابی باشیم.

او گفت: تیم صنعت نفت آبادان از تیم‌های خوب لیگ است که توانسته با جوانگرایی نتایج خوبی کسب کند. حضور پور موسوی به عنوان یک مربی فنی و با شخصیت خیلی می تواند به نفت کمک کند. تراکتور سازی هم  که امسال در رویدادهای ورزشی مهمی شرکت خواهد کرد، قطعا به دنبال رقابتی زیبا و تماشایی است.

مدیر فنی تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز افزود: تراکتور سازی در هفته های گذشته بسیار خوب ظاهر شده است. هم در مقابل ماشین سازی و هم پیکان توانستیم نتایج مطلوب را کسی کنیم. هدفمان این است که روند رو به جلوی خود را حفظ کنیم و بتوانیم خوب نتیجه بگیریم.

چمنیان در پایان در خصوص غایبین تیمش در دیدار فردا بیان کرد: بازیکن محروم نداریم. اما محمد رضا خان زاده را که البته دوران مصدومیت خود را تمام کرده، به صلاحدید کادر فنی به منظور آمادگی بهتر برای رقابت‌های آتی در اختیار نداریم.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاههای کشور فردا پنج شنبه چهارم دی ماه مهمان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان است. تراکتور سازی در حال حاضر با 12 امتیاز در جایگاه چهارم و صنعت نفت ابادان با 11 امتیاز در جایگاه پنجم جدول رقابت ها قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز