با برگزاری آیین پایانی؛

برگزیدگان چهارمین جشنواره استانی تئاتر منطقه آزاد اروند معرفی شدند

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۳:۵۰:۲۲
کد خبر: ۱۱۰۹۰۱۲
برگزیدگان چهارمین جشنواره استانی تئاتر منطقه آزاد اروند معرفی شدند
چهارمین جشنواره استانی تئاتر منطقه آزاد اروند با برگزاری آیین پایانی، برگزیدگان این دوره را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، آیین پایانی چهارمین جشنواره تئاتر اروند شامگاه چهارشنبه، سوم دی ماه با اعلام برگزیدگان این دور به کار خود پایان داد.

این مراسم به دلیل همه گیری بیماری کرونا ویروس بدون تماشگر و فقط با حضور گروه های شرکت کننده، دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند و مدیرتوسعه فرهنگی هنری این سازمان، هیات داوران و دبیر چهارمین جشنواره استانی تئاتر منطقه آزاد اروند، برگزار شد.

دبیر چهارمین جشنواره تئاتر استانی اروند بر عهده حمید طالبی بود و این دوره با گرامیداشت نام و یاد مرحوم استاد"علی غلامی" مزین شده بود.

هیات داوران این دوره جشنواره که متشکل از عبدالرضا سواعدی، مهدی درویش و عادل کروشاوی بودند در پایانآرای خود را به شرح ذیل اعلام کردند.

طراحی برشور

در بخش طراحی بروشور دیپلم افتخار و جایزه نقدی به فاطمه اعتمادی کیا برای طراحی بروشور نمایش"چهارشنبه های غم انگیز" از آبادان اهدا شد.

نور پردازی

در بخش نورپردازی دیپلم افتخار و جایزه نقدی به آقایان علی عباسیه و شهرام پورعسگر برای نمایش"حلقه های نامحسوس" از آبادان اهدا شد.

موسیقی

در بخش موسیقی دیپلم افتخار و جایزه نقدی به علی بدوی برای نمایش"صدسال قرنطینگی" و " ناگهان باران" از خرمشهر به عنوان برگزیده اهدا شد.

طراحی صحنه

دیپلم افتخار و جایزه نقدی طراحی صحنه این دوره از جشنواره به احمد مسافری برای نمایش"صد سال قرنطینگی" از خرمشهر تعلق گرفت.

بازیگری زن

رتبه سوم بازیگری زن با اهدای دیپلم افتخار و جایزه نقدی به هدی جوهریان برای نمایش"صد سال قرنطینگی"، رتبه دوم بازیگری زن به هاجر جان نژاد برای ایفای نقش در نمایش"چهارشنبه های غم انگیز" و رتبه نخست بازیگری به آمنه پورحسینی برای نقش آفرینی در نمایش"چگونه بمیرم که مرا دوست داشته باشید" اهدا شد.

بازیگری مرد

در بخش بازیگری مرد دیپلم افتخار و جایزه نقدی رتبه سوم به محمد امین قلمی برای نمایش"چهارشنبه های غم انگیز"، رتبه دوم مشترکا به شهرام پورعسگر برای نمایش"حلقه های نامحسوس" و مسعود بغلانی برای نمایش" چگونه بمیرم که مرا دوست داشته باشید" اهدا شد. دیپلم افتخار و جایزه نقدی رتبه نخست بازیگری مرد این دوره از جشنواره نیز به احمد مسافری برای نمایش"صد سال قرنطینگی" اهدا شد.

نمایش نامه نویسی

در بخش نمایش نامه نویسی دیپلم افتخار و جایزه نقدی رتبه سوم به شهرام پورعسگر برای نمایش"حلقه های نامحسوس" و رتبه دوم به ندا اعتمادی کیا و علی رستگار برای نمایش"چهارشنبه های غم انگیز" اهدا شد. مقام نخست نمایش نامه نویسی این دوره از جشنواره به آمنه پورحسینی و پژمان مهراب پور برای نگارش نمایشنامه"چگونه بمیرم که مرا دوست داشته باشید"تعلق گرفت.

کارگردانی

در بخش کارگردانی دیپلم افتخار و جایزه نقدی رتبه سوم به شهرام پورعسگر و علی عباسیه برای نمایش"حلقه های نامحسوس" و احمد مسافری برای نمایش"صدسال قرنطینگی" و رتبه دوم ندا اعتمادی کیا برای"چهارشنبه های غم انگیز" و رتبه نخست کارکردانی این دوره از جشنواره نیز به پژمان مهراب پور برای کارگردانی نمایش"چگونه بمیرم که مرا دوست داشته باشید" اهدا شد.

آثار برگزیده

هیات داوران چهارمین جشنواره تئاتر استانی اروند دو اثر نمایشی"چهارشنبه های غم انگیز" به کارگردانی ندا اعتمادی کیا و "چگونه بمیرم که مرا دوست داشته باشید" به کارگردانی پژمان مهراب پور را بدون اولویت شایسته معرفی به جشنواره بین المللی تئاتر فجر دانستند.

لازم به ذکر است که چهارمین جشنواره تئاتر استانی اروند با اجرای ۶ اثر نمایشی صحنه ایی از یکم تا سوم دی ماه به کار خود پایان داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز