صنعت نفت آبادان ۲ - ۱ تراکتورسازی تبریز؛

صنعت نفت یک میلیمتری صدر نشینی/ترمز تراکتور در آبادان کشیده شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۷:۵۳:۱۹
کد خبر: ۱۱۰۹۰۹۹
صنعت نفت یک میلیمتری صدر نشینی/ترمز تراکتور در آبادان کشیده شد
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چهارمین دیدار خانگی خود میزبان تراکتورسازی تبریز بود که در پایان توانست در این رقابت با نتیجه دو بر یک پیروز شود وروند برد در خانه را حفظ کند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز چهارم دی ماه جاری میزبان تیم تراکتورسازی تبریز بود که در پایان توانست با نتیجه دو بر یک علاوه بر غلبه بر مهمان تبریزی خود، سه امتیاز خانگی را حفظ کند.

تیم صنعت نفت آبادان که از هفت دیدار قبلی خود سه برد، دو تساوی، دو باخت و یازده امتیاز کسب کرده بود، در چهارمین دیدار خانگی خود نیز به پیروزی رسید تا با ۱۴ امتیاز در یک قدمی صدر نشینی باقی بماند.

هنوز چهار دقیقه از نیمه اول این دیدار نگذشته بود که میلاد فخر الدینی در میانه میدان روی حسن بیت سعید خطا کرد. در این لحظه کاپیتان طالب ریکانی از این فرصت به خوبی استفاده کرد و ضربه خطا را به سمت خالقی فر پاس داد تا این بازیکن در دقیقه چهارم نفتی ها را یک بر صفر از حریف تبریزی پیش اندازد.

این پایان رقابت در نیمه اول نبود و اینبار روی سانتر میلاد فخر الدینی در دقیقه ۴۷، محمد عباس زاده با یک نوک پا دروازه نفتی ها را باز کرد تا دو تیم در نیمه اول با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.

نیمه دوم این دیدار نیز هر دو تیم برای پیروزی به میدان گام نهادند و موقعیت هایی را روی دروازه های یکدیگر ایجاد کردند. نفتی ها که نمی خواستند در خانه متوقف شوند در دقایق پایانی حضور بیشتری در محوطه جریمه تراکتور داشتند تا اینکه در دقیقه ۹۲ توپ ارسالی حسن بیت سعید از روی دست اخباری گذشت و در حالی که می رفت تا حنفی این توپ را با یک هد سر به گل تبدیل کند، هادی محمدی با ضربه سر توپ را وارد دروازه خودشان کرد تا این گل به نفع نفتی ها ثبت شود.

در پایان صنعت نفت در چهارمین دیدار خانگی خود نیز به برتری رسید و همچنان در خانه روند برد خود را حفظ کرد.

در همین راستا سید کریم پور موسوی در این دیدار حامد فلاح زاده، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، حسین ساکی، عبدالله ناصری، مهدی حنفی، محمد رضا غبیشاوی، حسن بیت سعید(95 فاخر تهامی)، محمد حسین زواری(45 مهدی زبیدی)، طالب ریکانی(95 علی آل کثیر)، رضا خالقی فر(71 احمد شریعت زاده) را برای رقابت با تراکتورسازی انتخاب کرده بود.

همچنین مسعود شجاعی در این دیدار ترکیب محمدرضا اخباری، هادی محمدی، وفا هخامنش، میلاد فخرالدینی(64 محمد قنبری)، میثم تیموری، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، احسان حاج‌صفی(85 عکاشه  حمزاوی)، مهدی تیکدری، اشکان دژاگه(78 سعید مهری) و محمد عباس زاده(78 امین اسدی) را برای رقابت با تیم صنعت نفت آبادان ارنج کرده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده پیام حیدری با کمک فرهاد مروجی، محسن بابایی و سید علی اصغر مومنی بود و مسعود مرادی   نیز به عنوان ناظر در این دیدار حاضر بود.

در این دیدار رضا خالقی فر(۵)، مهدی حنفی(۱۷)، طالب ریکانی(۴۳) و حامد فلاح زاده(75) از صنعت نفت آبادان و اشکان دژاگه(73) امین اسدی(83) و اکبر ایمانی(88) از تراکتورسازی تبریز کارت زرد داور را دریافت کردند.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با ۱۴ امتیاز موقتا در رده دوم و تیم تراکتور سازی تبریز با ۱۲ امتیاز در رده پنجم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما