مدیر فنی تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز بیان کرد:

تبریک به هواداران صنعت نفت و عذر خواهی از هواداران تراکتور سازی

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۸:۳۸:۳۳
کد خبر: ۱۱۰۹۱۱۹
تبریک به هواداران صنعت نفت و عذر خواهی از هواداران تراکتور سازی
مدیر فنی تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت: به تمام هوادارن صنعت نفت این پیروزی را تبریک می گویم و از هوادران تراکتور سازی بابت این باخت عذرخواهی می کنم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، عباس چمنیان با حضور در نشست خبری پایانی دیدار تیمش با تیم صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: به تمام هوادارن صنعت نفت این پیروزی را تبریک می گویم و از هوادران تراکتور سازی بابت این باخت عذرخواهی می کنم.

او گفت: در نیمه اول از فرصت هایمان به خوبی استفاده کرده بودیم، می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم. در مورد گل اول صنعت نفت، اگر داور حساسیت بیشتری برای تشخیص مکان وقوع خطا به خرج می داد، شاید آن گل به ثمر نمی رسید.

مدیر فنی تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز افزود: تمام موارد پیش بینی شده در نیمه اول را بچه ها اجرا کردند. بعد از دریافت گل به خوبی رقابت کردیم. در ساختار دفاعی هم نسبتا خوب کار کردیم.

چمنیان در پایان بیان کرد: طبیعی بود صنعت نفت در نیمه دوم با استفاده از امتیاز میزبانی بهتر رقابت کند. روی گلی هم که در دقایق آخر دیدار دریافت کردیم، خب به هر حال توپ در شرایط خیلی خاص روی دروازه ی ما ارسال شده و زمانی نیز برای جبران نداشتیم. امیدوارم در رقابت های بعد جبران کنیم.

لازم به ذکر است که رقابت دو تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و تراکتور سازی تبریز از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بیستم باشگاه های کشور با نتیجه دو بر یک به نفع نفتی های میزبان به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز