سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

یکی از سخت ترین رقابت ها را بردیم

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۹:۳۶:۳۴
کد خبر: ۱۱۰۹۱۲۹
یکی از سخت ترین رقابت ها را بردیم
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به جرات می توانم بگویم این دیدار یکی از سخت ترین رقابت های ما بود چرا که این مسابقه یکی از تاکتیکی ترین رقابت هایی بود که در طول دیدار بازیکنان تیم ها تحت تفکرات کادر فنی عمل می کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، امیرحسین پیروانی عصر امروز پنج شنبه، چهارم دی ماه جاری با حضور در نشست خبری پایانی دیدار تیمش مقابل تراکتور سازی تبریز، اظهار کرد: ابتدا از مجموعه خوب و مردمی تیم صنعت نفت اعم از مدیرعامل، هیات مدیره و... بابت ایجاد شرایط و تمهیدات لازم به منظور برگزاری یک رقابت خوب تشکر می کنم.

او با بیان اینکه به جرات می توانم بگویم این دیدار یکی از سخت ترین رقابت های ما بود، گفت: این دیدار یکی از تاکتیکی ترین رقابت هایی بود که در طول دیدار بازیکنان تیم ها تحت تفکرات کادر فنی عمل می کردند. تیم تراکتور سازی دردیدارهای قبل با یک نوع تاکتیک به میدان می آمد اما امروز متوع حمله می کرد و از همه نقاط زمین استفاده می کردند اما گروه آنالیز ما تحلیل خوبی از تیم در اختیارمان گذاشت و به ویژه در نیمه دوم عملکرد خوبی را بر جای گذاشتیم و اگر کمی شانس بیشتری داشتیم چه بسا نتیجه بهتری را به دیت می آوردیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: خوشحالم بازیکنان به تفکرات و خواسته های کادر فنی کاملا آگاه هستند و ما نیز با شناخت بهتری از بازیکنان به ویژه در نیمه دوم ظاهر می شویم زیرا تیم ها با توجه به شرایط کرونا و فشردگی رقابت ها با تغییراتی رقابت را آغاز می کنند و در این دیدار با توجه به کیفیت بازیکنان در نیمه اول، تغییرات لازم را اعم از تاکتیکی و تعویض ها در نظر گرفتیم. لذا از 2-4-4 لوزی به 2-4-4 خطی و کلاسیک تغییر تاکتیک دادیم زیرا نیاز داشتیم از کناره ها بیشتر به حریف فشار بیاوریم که در نهایت هم منجر به نتیجه شدیم.

پیروانی بیان کرد: در پایان هفته هشتم سه امتیاز شیرین را به دست آوردیم و این سه امتیاز می تواند در ادامه به روند رو به رشد تیم کمک کند و در حال حاضر در جدول شرایط خوبی داریم که امیدوارم این روند ادامه دار باشد. از همین جا این سه امتیاز و برد خانگی را به هواداران تقدیم می کنیم. هوادارانی که از اعماق جان دوستدار این تیم هستند و خوشحالی ما همواره برای ما یک بغض را به وجود می آورد که مشتاقانه منتظر هستیم که شرایط کرونایی رفع شود و دوباره به سکو ها برگردند.

او با بیان اینکه مردم آبادان بسیار فوتبال فهم هستند، بیان کرد: در کوچه و خیابان وقتی هوادارن ما را می بینند همواره نظرات و سوالات فنی خوبی را مطرح می کنند و کار ما در قبال مردم فوتبال فهم آبادان بسیار سخت است.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه روند تیم از دفاع به هافبک های میانی و خط حمله خوب است و توپ خوب به زمین حریف می رسد اما تمام کنند نداریم، اضافه کرد: صنعت نفت تا کنون 38 جلسه تمرینی تاکتیکی به غیز ار جلسه های بدنسازی و رقابت های دوستانه داشته و طبیعی است که نیاز به تمرین های بیشتری داریم. در تمرین ها به دنباز زدن زیر توپ نبودیم و فقط روی بازی سازی تمرکز کردیم.

پیروانی تصریح کرد: همه تیم ها مدعی هستند که از بازیکنان جوان استفاده می کنند و از نظر آنها 23 ساله ها جوان محسوب می شوند که البته درست است اما ما از بازیکنان جوانی چون زواری و شریعت زاده 18 ساله استفاده می کنیم این درحالی است که هیچ تیم با چند بازیکن 18 ساله لیگ را آغاز نمی کند که ما در طول دیدارها این فرصت را دادیم که طبیعتا این بازیکنان نیاز به تجربه دارند. البته فشردگی رقابت های هم اجازه اعمال کامل نظرات تاکتیکی را به ما نمی دهد که البته امیدوارم رفته رفته به این مهم هم دست یابیم. ما در بخش موقعیت سازی و گلزنی نیاز به کار بیشتر داریم.

او در خصوص داوری این دیدار افزود: آقای حیدری از داوران بسیار خوب فوتبال کشورمان هستند و از کمیته داوران تشکر می کنم که به داوران جوان فرصت حضور را داده است ولی امیدوارم که توجه ویژه ایی بشود، نفرات نیمکت ما کاملا با شخصیتی است علیرغم اینکه کارشناسان داوری در دو دیدار قبلی دو گل صد در صد ما را صحیح دانستند اما برای ما منظور نشد و هیچ اعتراضی هم نکردیم. به هر حال داوران جوان باید تجربه اندوزی کنند اما از کمیته داوران درخواست داریم در دیدارهایی که تیم ها دارای نیمکت های پرخاشگر هستند و سعی می کنند در روند دیدار بر روی تصمیم های داور تاثیر گذار باشند از داوران با تجربه تر در آن مسابقه ها استفاده شود تا حاشیه های ایجاد شده از سوی برخی نیمکت کادر فتی تیم ها تاثیر کمی بر روند قضاوت دیدار ها داشته باشد.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت ادامه داد: در یکی دو دیدار برداشت ما این بود که این حاشیه ها بر تصم های داوری تاثیر گذر بوده که البته امیدواریم این برداشت اشتباه بوده باشد. اما امروز داور خوب قضاوت کرد هر چند ممکن ایت اشتباه هایی هم داشته باشد ولی قطعا اشتباه ها سهوی بوده و تاثیر گذار نبوده است.

پیروانی در پایان در خصوص دیدار آتی تیمش با سایپا افزود: سایپا از تیم های خوب و باسابقه کشورمان است، کادر فنی بسیارخوبی دارد و در سال های اخیر به جوان گرایی روی آورده است. در دیدار با سیپا به دنبال یک رقابت خوب و با برنامه و کسب سه امتیاز هستیم که امیدوارم در ان دیدار هم بازیکنان با کیفیت لازم به رقابت بپردازند.

لازم به ذکر است که رقابت دو تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و تراکتور سازی تبریز از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بیستم باشگاه های کشور با نتیجه دو بر یک به نفع نفتی های میزبان به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز