ماشین سازی تبریز ۰ - ۱ نفت مسجدسلیمان؛

تک گل های نجات بخش مسجدسلیمانی ها/ماشین سازی در بنیان دیزل برفی زمین گیر شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۵:۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۹۴۰۸
تک گل های نجات بخش مسجدسلیمانی ها/ماشین سازی در بنیان دیزل برفی زمین گیر شد
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، مهمان تیم ماشین سازی تبریز بود که در پایان با نتیجه یک بر صفر میزبان خود را شکست داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز جمعه پنجم دی ماه جاری، مهمان تیم ماشین سازی تبریز بود که در پایان توانست میزبان خود را با یک گل شکست دهد.

تیم نفت مسجدسلیمان از هفت دیدار قبلی خود سه تساوی، دو باخت، دو برد خانگی و ۹ امتیاز کسب کرده بود و برای ادامه روند بردهای خود باید در ورزشگاه بنیان دیزل بر ماشین سازی غلبه می کرد که البته این دیدار به دلیل بارش بسیار برف با یک روز تاخیر امروز برگزار شد.

نیمه اول این دیدار دو تیم با احتیاط بسیار با هم به رقابت پرداختند هر چند ماشین سازان در زمین خود بهتر و مسلط تر حاضر شده بودند و سعی در ایجاد موقعیت هایی بودند، اما دوتیم در نهایت در زمین لغزنده مسابقه سردی را به جای گذاشتند و بدون گل به رختکن رفتند.

نیمه دوم این دیدار با رقابت هجومی نفتی ها آغاز شد تا اینکه بالاخره در دقیقه 64 روز ارسال توپ کرنر توپ به بهروز نوروزی فرد رسید تا این بازیکن با هد سر توپ را وارد دروازه میزبان کند و تیمش را یک گل جلو بیندازد.

در ادامه نیز تلاش های دوتیم منجر به ثمر رسیدن گل شند تا این دیدار با همان تک گل نفتی ها به پایان برسد و نماینده خوزستان از یک دیدار خارج از خانه دست پر از تبریز باز گردد و دومین برد پیاپی نفتی ها بعد از مدت ها اتفاق بیفتد.

در همین راستا احمد گوهری، مصطفی نائیج پور، بهروز نوروزی فرد، مجتبی مقتدایی، محمدمهدی احمدی، میثم تهیدست، نیما انتظاری، سجاد جعفری، عباس بوعذار(76 فرید بهزادی کریمی )، محمد مهدی محبی(84 محمد بلبلی) و ساسان حسینی را در ترکیب اصلی خود قرار داده است.

همچنین سعید اخباری ترکیب محمدامین رضایی، مهدی رستمی، بهمن سالاری(76 میلاد خدایی)، سید محمد حسینی، سید ابوالفضل رزاق پور، منصور باقری(64 فرشاد اسدی)، ایمان باصفا، اتابک زارعی(90 وحید نعمتی)، اکبر آفاقی(65 فرزاد محمدی)، مهدی مومنی و پیمان بابایی را برای رقابت با تیم نفت مسجدسلیمان ارنج کرده است.

ایندیدار با قضاوت مهدی مرجانزاده با کمک مهدی الوندی، عسگر محمدی و یاسر همرنگ برگزار شد.

در این دیدار محمد بلبلی(88) از نفت مسجد سلیمان، مهدی مومنی(88) و ایمان باصفا(94) از ماشین سازی کارت زرد داور را دریافت کردند.

تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با ۱۲ امتیاز موقتا در رده ششم و تیم ماشین سازی تبریز با دو امتیاز در رده شانزدهم جدول لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
پرونده ویژه