رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آبادان خبر داد:

برخورد نسیان و تیبا ۷ مصدوم برجای گذاشت

۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۴۲:۵۱
کد خبر: ۱۱۰۹۴۱۹
برخورد نسیان و تیبا ۷ مصدوم برجای گذاشت
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آبادان از برخورد دو خودرو نیسان و تیبا در سه راهی شادگان به دارخوین و مصدومیت هفت در این حادثه خبرداد.

امین منصور امشب در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: امروز جمعه پنجم دی ماه جاری بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو نسیان و تیبا هفت نفر مصدوم شدند.

او با بیان اینکه این حادثه در سه راهی شادگان به دارخوین نزدیکی روستای آلبوبالد اتفاق افتاد، گفت: این حادثه در ساعت 09:39 به مرکز ارتباطات اورژانس 115 شادگان اطلاع داده شد و با توجه به شدت حادثه و تعداد مصدومین، سه تیم امدادی با سه دستگاه آمبولانس برای امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: کارشناسان فوریت های پزشکی پس از رسیدن بر بالین بیماران اقدام به ترِیاژ و انجام خدمات اولیه درمانی بر روی مصدومان کردند و پس از رسیدن عوامل امدادی پشتیبان از هلال احمر، مددجویان برای ادامه روند درمانی تخصصی به بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان منتقل شدند.

منصور در با اشاره به وخامت حال دو نفر از مصدومان این حادثه، بیان کرد: متاسفانه در میان مصدومان خانم باردار نیز بود و این خواهش را از رانندگان وسایل نقلیه بهه خصوص در زمستان داریم که  با رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنند.

 

نظر شما