با انتشار کتاب اعضای هیات علمی برتر کشور؛

عضویت استاد دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در لیست اعضای هیات علمی برتر همکاری با جامعه و صنعت کشور

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۸:۵۰
کد خبر: ۱۱۱۰۴۸۶
عضویت استاد دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در لیست اعضای هیات علمی برتر همکاری با جامعه و صنعت کشور
عضو هیات علمی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در لیست اعضای هیات علمی برتر همکاری با جامعه و صنعت کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم و فنون دریایی، با انتشار کتاب اعضای هیات علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت، از سوی دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نام دکتر فؤاد بوعذار استاد این دانشگاه در لیست اعضای هیات علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت کشور معرفی شده است.

استاد بوعذار عضو هیات علمی گروه شیمی دریا دانشکده علوم دریایی و اقیانوسی است و از جمله تجارب او مشارکت در فعالیت ها و برنامه ریزی ملی و منطقه ای است.

از دیگر فعالیت ها و سوابق این استاد می توان به مهمترین قراردادهای تقاضا محور امکان سنجی تثبیت خاک توسط نانو تثبیت کننده بر پایه سلیس، کاربرد نانوسیالات صنعتی در خنک سازی مبدل های حرارتی، کاربرد نانو پوشش های نوین فلزی برای جلوگیری از خوردگی بدنه کشتی ها و سازه های دریایی و راهکارهای علمی نوین سازی تاسیسات آبی فرسوده در برابر خوردگی با استفاده از نانو پوشش های مقاوم، تهیه نانوسیال با منشاء دریایی برای خنک سازی تجهیزات صنعتی اختراع نانو مال چه طبیعی زیست سازگار برای تثبیت گرد و غبار و خاک اشاره کرد.

بوعذار همچنین سابقه همکاری با نهادها و صنایع کشور برای بهبود بهره‌وری و کارایی بیشتر را با شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، شرکت نیشکر و صنایع جانبی، سازمان آب و برق خوزستان، پالایشگاه نفت آبادان، شرکت صنایع دریایی شهید موسوی خرمشهر و چندین سازمان دیگر  را در کارنامه خود دارد.

نقش آفرینی موثر در ایجاد و فعالیت شبکه‌های علمی و تشکل‌های تخصصی اثرگذار، عضویت در شبکه علمی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ریاست جمهوری، عضویت در انجمن علمی شیمی آمریکا(ACS) و ده ها شبکه علمی اجتماعی دیگر و عضویت در هیات داوری سامانه ارزیابی فناوری ایران تک هاب - سافا از دیگر حضورها و فعالیت های این استاد برجسته منطقه آزاد اروند است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز