با هدف ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست در قشر آینده ساز کشور؛

دوره آموزش مجازی محیط زیست"یک ساعت با محیط بان" در مدرسه شاهد شادگان برگزار شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۱۱۱۸۲۴
دوره آموزش مجازی محیط زیستیک ساعت با محیط بان در مدرسه شاهد شادگان برگزار شد
رییس اداره حفاظت محیط زیست شادگان از برگزاری دوره آموزش مجازی با موضوع محیط زیست در مدرسه نجمه شاهد این شهرستان خبر داد.

رحیم مجدمی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا از شادگان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طی هفته جاری این دوره آموزشی با موضوع محیط زیست در مقطع ابتدایی و برای دانش آموزان مدرسه نجمه شاهد این شهرستان با هدف ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست در قشر آینده ساز کشور برگزار شد.

او گفت: بر اساس تفاهم نامه سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت آموزش و پرورش، طرح یک ساعت با محیط بان در مدارس با هدف جلب مشارکت جوامع محلی در حفاظت آگاهانه از محیط زیست، ارتقای سطح آگاهی های زیست محیطی دانش آموزان و آشنایی این قشر با وظایف محیط بانان در این مدرسه اجرا شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شادگان افزود: این وبینار یک ساعته توسط محیط بان طالب مخیمر کارشناس رابط آموزشی این اداره  و با حضور مجازی ۵۰ دانش آموز ابتدایی دوره دوم دبستان شاهد نجمه  شهرشادگان برگزار شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شادگان در پایان اضافه کرد: در این دوره آموزشی موضوعاتی در خصوص چالش های شغل محیط بانی، آشنایی با مناطق حفاظت شده و نحوه همکاری با حافظان طبیعت، به صورت ساده و علمی همراه با تصاویر قابل درک برای دانش آموزان ارائه شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز