با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار خوزستان انجام شد:

آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از ۱۸ پروژه سرمایه‌گذاری و عمرانی در بندر امام

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۲۲:۳۳:۴۲
کد خبر: ۱۱۱۲۷۰۴
آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از ۱۸ پروژه سرمایه‌گذاری و عمرانی در بندر امام
با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار خوزستان ۱۸ پروژه سرمایه‌گذاری و عمرانی در بندر امام خمینی(ره) کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، ١٨ پروژه سرمایه‌گذاری و عمرانی به ارزش ١۵ هزار و ٧٨٨ میلیارد ریال در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به بهره‌برداری رسید و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

این پروژه‌ها با هدف توسعه روساخت‌ها و افزایش ظرفیت مجتمع بندری و ایجاد ارزش افزوده اجرایی شده‌اند.

از این ۱۸ طرح، ١٠ پروژه‌ سرمایه‌گذاری به ارزش بیش از ١٠ هزار میلیارد به بهره‌برداری رسید یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد. همچنین با هدف افزایش توان و ظرفیت اماکن بندری و ارتقای ضریب ایمنی، هشت پروژه عمرانی از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی با اعتباری معادل پنج هزار و ٧٨٨ میلیارد ریال کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

بهره‌برداری از چهار باب انبار چند منظوره نگهداری کالا، مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی، پایانه مکانیزه غلات شماره(٣) بندرامام خمینی(ره)، احداث دو خط کارخانه تصفیه روغن خوراکی عمده‌ترین پروژه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این مجتمع بزرگ بندری هستند.

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانیِ تعمیرات اساسی اسکله‌های ٣١ تا ٣۴، تعمیرات اساسی خطوط راه‌آهن داخلی محور B و سیلو، عملیات اجرایی لایروبی کانال دسترسی خورموسی و تثبیت دایک برای استحصال پس‌کرانه اسکله یک تا شش، ایستگاه آتش‌نشانی اراضی پشتیبانی بندر امام خمینی(ره)، تامین روشنایی باراندازهای خاکی و لایروبی در پایه اسکله‌های ٣٧ تا ٣٨ در محدوده بندر امام خمینی(ره) از جمله پروژه‌های عمرانی است که با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسیدند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز