در رده های سنی بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد:

پایان رقابت های گلف کشوری مسجدسلیمان با معرفی گلف بازان برتر

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۳:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۱۱۳۸۳۰
پایان رقابت های گلف کشوری مسجدسلیمان با معرفی گلف بازان برتر
رقابت های گلف کشور در رده های سنی بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانی مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، این رقابت ها از روز چهارشنبه به مدت سه روز به میزبانی هیات گلف مسجدسلیمان برگزار شد که در رده بزرگسالان سجاد کرم پور، سعید براتی و محمد شیخ زاده به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند که همه این نفرات از خوزستان بودند.

در رده سنی پیشکسوتان نیز منوچهر نصیری و محمدرضا شینی به ترتیب مقام های اول و دوم دست پیدا کردند و فهد دریس و شاپور شینی به صورت مشترک سوم شدند که همه این نفرات نیز از خوزستان بودند.

۷۰ نفر از سراسر کشور در این رقابت ها حضور داشتند و رییس هیات گلف خوزستان، رییس هیات گلف مسجدسلیمان و مربی تیم ملی زیر ۲۳ سال، از نزدیک نظاره‌گر این رقابت ها بودند.

در حاشیه این رقابت ها از حمیدرضا شهنی به عنوان نفر اول مسابقات مچ پلی(تک حذفی) گلف در آذرماه تقدیر شد.

 لازم به ذکر است که در مراسم اختتامیه نیز پیام حمید عزیزی، رییس فدراسیون گلف توسط جهاد زرگانی عضو کمیته رسانه های این فدراسیون قرایت شد.

در این پیام رییس فدراسیون از اقدام هیات مسجدسلیمان در میزبانی از این مسابقات در شرایط کرونایی و با رعایت پروتکل های بهداشتی قدردانی کرد.

همچنین رضا علیجانی رییس هیات گلف خوزستان ضمن تقدیر از هیات مسجدسلیمان، اظهار کرد: از برگزاری چنین رویدادهایی که می تواند گلف بازان کشور را دور هم جمع کند، حمایت می کنیم و همیشه هیات مسجدسلیمان دست ما را گرفته است.

ابوذر شجاعی رییس هیات مسجدسلیمان نیز بیان کرد: خوشحالیم که میزبان گلف بازان سراسر کشور بودیم. مسابقات را به صورتی برگزار کردیم که گلف بازان تمام استان بتوانند شرکت کنند و اگر در ادامه شرایط از بابت کرونا بهتر شود، مجددا میزبان مسابقات کشوری خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی زیر ۲۳ سال، نیز اظهار کرد: واقعا بازیکنان خوبی از کرمان، تهران و آذربایجان شرقی در این رویداد حضور داشتند که پا به پای گلف بازان خوزستانی تلاش کردند.

 گودرز مولایی افزود: سطح مسابقات در هر دو رده سنی خوب بود و امیدوارم همیشه در چنین مسابقاتی بازیکنان خوبی مطرح شوند. سطح مسابقات در حدی بود که تا روز پایانی نفرات برتر مشخص نبودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز