استاندار خوزستان بیان کرد:

خوزستان رتبه نخست کمترین فوتی‌ های کرونایی را در کشور به خود اختصاص داد

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۱۱۴۰۶۶
خوزستان رتبه نخست کمترین فوتی‌ های کرونایی را در کشور به خود اختصاص داد
استاندار خوزستان گفت: خوزستان هم اینک در جدول رتبه بندی کشور از نظر میزان فوتی کرونا در جایگاه آخر قرار دارد این در حالی است که هفته قبل جایگاه سوم را داشتیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه نشست ستاد مقابله با کرونا با بیان اینکه خوزستان کاملا در وضعیت زرد کرونا قرار دارد، اظهار کرد: شرایط فعلی استان حاصل زحمات کادر درمانی، توجه مردم و همکاری همگانی است.

او با تقدیر از کادر درمانی و تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی خوزستان به خاطر تلاش در مبارزه با بیماری کووید 19، گفت: تشخیص زود هنگام، شروع مراقبت‌ به موقع و انجام اقدام درمانی مناسب روی بیماران بستری و صرف وقت کافی برای بیماران، از جمله مواردی است که در کاهش فوتی‌های ناشی از کرونا در خوزستان تاثیر به سزایی داشته است‌.

استاندار خوزستان افزود: در دو تا سه روز گذشته تعداد مبتلایان به کرونا در خوزستان مجدد رشد جزیی داشته لذا تقاضا داریم مردم به شدت بر مراقبت پیشگیرانه توجه لازم را داشته باشند تا روند ابتلا و بستری همچنان نزولی باشد.

رییس ستاد مقابله با کرونا ویروس خوزستان با بیان اینکه هم اکنون استان در شرایطی با ثبات قرار دارد، بیان کرد: باید خطر کرونا را حس و به مردم حساسیت لازم را گوشزد کنیم تا از آغاز مجدد روند صعودی بیماری جلوگیری کنیم.

شریعتی تصریح کرد: مردم فکر نکنند بیماری تمام شده است باید بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا روند نزولی ادامه داشته باشد و شرایط بهبود یابد.

نماینده عالی دولت در خوزستان در پایان با بیان اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا امروز شنبه خوزستان را به عنوان استانی با کمترین فوتی ناشی از کرونا ویروس معرفی کرد، افزود: هم اینک خوزستان در جدول رتبه بندی کشور از نظر میزان فوتی کرونا در جایگاه آخر قرار دارد این در حالی است که هفته قبل جایگاه سوم را داشتیم.

نظر شما