با حضور مسوولان شهری و منطقه ایی انجام شد:

رونمایی از ۲ نماهنگ فارسی - عربی یادواره سردار سلیمانی در منطقه آزاد اروند+ببینید

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۳:۳۵:۳۷
کد خبر: ۱۱۱۴۴۸۲
رونمایی از ۲ نماهنگ فارسی - عربی یادواره سردار سلیمانی در منطقه آزاد اروند+ببینید
به مناست بزرگداشت یکمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی از دو نماهنگ همخوانی فارسی عربی" میراث سلیمانی" و "سردار خونین بال" رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، با حضور مهدی منظمی مدیر ورزش و سلامت و صدیقه توکل مدیر توسعه صنایع فرهنگی و خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، قدرت الله طمیمیان معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، فرمانده مقاومت ناحیه سپاه آبادان، امام جمعه آبادان و تنی چند از دیگر مسوولین، از دو اثر هنری تولیدی در قالب همخوانی فارسی عربی به نام های “سردار خونین بال” کاری از گروه تواشیح بین المللی مصباح الهدی آبادان و “میراث سلیمانی” کاری از گروه سرود ابن رضا از ناحیه مقاومت بسیج آبادان، رونمایی شد.

معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در این خصوص اظهار کرد: رویکرد این معاونت همواره حمایت از هنرمندان بومی به منظور ماندگاری و اثرگذاری فرهنگی و هنری آثارشان است که در همین راستا از دو نماهنگ"میراث سلیمانی" و "سردار خونین بال" برای تولید و پخش از شبکه های سراسری، پشتیبانی و حمایت مالی نموده ایم.

قدرت الله طمیمیان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با ارایه آثار فرهنگی و هنری به نسل جدید را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: شهید سلیمانی یک فرد نبود بلکه مکتب و تفکری بود که دسترسی به آن از طریق شناخت او، تفکر و مکتب اش میسر است.

او گفت: شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مواجه با دشمنان شجاع و مقتدر و در مقابل مردم خدوم، دلسوز و متواضع عمل می کرد.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از این مراسم سردار سلیمانی را آینه ی تمام نمای شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم دانست و اظهار کرد: برای زنده نگه داشتن نام، یاد و مکتب شهید سلیمانی باید یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم مقدس را زنده نگه داریم که مکتب جهاد، شهادت، اخلاص، معرفت، بصیرت و اقتدار به مولای خود است.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، بیان کرد: مکتب شهید سلیمانی تمام آحاد مردم اعم از پیر، جوان، تحصیل کرده، بی سواد، شهری، روستایی و حتی مادران شهدا را در دفاع از حرم وارد صحنه کرده است. شهید سلیمانی برای جنگیدن، جریان سازی فرهنگی و زمانی که به مکتب او نیاز است و حتی در جریان سیل، بدون نمایش اثری برای معرفی، خود و رهروانش وارد میدان می شدند.

لازم به ذکر است که در این مراسم از سه جانباز مدافع حرم به نام های"علی رضا بستاک"، "نادر برومند" و "مصطفی عبادی" با اهدای لوح تقدیر و تابلو منقش به تصویر شهدای مدافع حرم قدردانی شد و از هنرمندان و اعضای گروه های سرود دو نماهنگ "میراث سلیمانی" کاری از گروه سرود ابن رضا از ناحیه بسبج آبادان و "سردار خونین بال" کاری ار گروه بین المللی تواشیح مصباح الهدی آبادان، نیز تقدیر به عمل آمد.

این دو نماهنگ با حمایت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، تولید شده و طی روزهای آتی از شبکه های سراسری پخش خواهند شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز