سرمربی تیم بسکتبال مردان پالایش نفت آبادان بیان کرد:

آماده رقابت با شهرداری گرگان هستیم/بازیکنان جدید و مصدوم با تیم هماهنگ خواهند شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۲:۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۱۱۵۰۵۰
آماده رقابت با شهرداری گرگان هستیم/بازیکنان جدید و مصدوم با تیم هماهنگ خواهند شد
سرمربی تیم بسکتبال مردان پالایش نفت آبادان گفت: رقابت با تیم شهرداری گرگان قطعاً یکی از دیدارهای حساس ما در دور رفت است. قول می‌دهیم که تمام تلاشمان را برای کسب نتیجه ایده‌آل به کار ببریم.

حماد سامری امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا از آبادان در خصوص آخرین وضعیت تیم بسکتبال پالایش نفت اظهار کرد: امیدوار بودیم عدنان دورقی بعد از گذشت سه ماه کارت معافیت خود را دریافت کند و به تیم ملحق شود اما این اتفاق نیفتاد. به واسطه مصدومیت‌ مکرر بازیکنان بیش از این نمی توانستیم منتظر این بازیکن خوب و شایسته باشیم به ناچار مجبور شدیم که عدنان را از لیست خارج کرده و خوشبختانه اشکان خلیل نژاد و بنیل کوچویی را جذب کردیم و امیدوارم در روزهای آینده هم آرن داوودی به تیم ملحق شود تا ما برای اولین بار در طول فصل یک بار تیم را به صورت کامل در اختیار داشته باشیم.

او با بیان اینکه این بازیکنان با ما تمرین می کنند و در روزهای آینده هماهنگی های لازم را با تیم به دست خواهند آورد، گفت: در دیدارهای گذشته مصدومیت‌ زیاد بازیکنان به تیم ما ضربه زده بود. اما بسیار امیدوارم که با این شرایط به وجود آمده برای انجام سه دیدار مهم و حساس آینده که اولی آن مقابل شهرداری گرگان است برای نخستین مرتبه در فصل پیش رو تمام بازیکنان تیم را در اختیار داشته باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با تشریح وضعیت رقابت با تیم شهرداری گرگان افزود: ما تمرین های خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و تمام تلاشمان را برای انجام یک مسابقه خوب و با کیفیت به کار خواهیم برد.

سامری در پایان بیان کرد: رقابت با تیم شهرداری گرگان قطعاً یکی از دیدارهای حساس ما در دور رفت است. قول می‌دهیم که تمام تلاشمان را برای کسب نتیجه ایده‌آل به کار ببریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز