صنعت نفت آبادان ۲ - ۰ نفت مسجدسلیمان؛

صنعت نفت دربی خوزستان را بُرد/ وضعیت صدر جدول زردِ زردِ زرد

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۵:۵۷:۱۹
کد خبر: ۱۱۱۵۲۸۷
صنعت نفت دربی خوزستان را بُرد/ وضعیت صدر جدول زردِ زردِ زرد
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته دهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور میزبان تیم نفت مسجدسلیمان بود که در پایان توانست با نتیجه دو بر صفر در دربی نفتی های خوزستان پیروز شود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته دهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز پانزدهم دی ماه جاری میزبان تیم نفت مسجدسلیمان بود که در پایان توانست با نتیجه دو بر صفر پیروز دربی نفتی های خوزستان شود و همچنان روند برد در خانه را حفظ کند.

تیم صنعت نفت آبادان که از ۹ دیدار قبلی خود چهار برد، سه تساوی، دو باخت و ۱۵ امتیاز کسب کرده بود موقتا در رده دوم جدول رقابت ها قرار گرفت و در پنجمین دیدار در ورزشگاه جهان پهلوان تختی به دنبال تداوم پیروزهای خانگی خود بود. از طرفی نفتی های مسجدسلیمان تیم نفت مسجدسلیمان از ۹ دیدار قبلی خود سه تساوی، سه باخت، سه برد خانگی و ۱۲ امتیاز کسب کرده بود پس از پیروزی در دربی اول با فولاد خوزستان به دنبال کسب دومین پیروزی در دربی خوزستان با تیم صنعت نفت آبادان بود.

نیمه اول این دیدار با رقابت هجومی شاگردان پورموسوی آغاز شد و صاحب چندین موقعیت خوب شدند تا اینکه در دقیقه ۱۶ احمد شریعت زاده مهاجم جوان و با انگیزه این روزهای صنعت نفت با نفوذ به منطقه جریمه نفتی ها مسجدسلیمان با فرهاد مسجدکرمانشاهی تک به تک شد که با دریبل این دروازه بان توپ را به سمت دروازه شوت کرد اما در آخرین لحظات به پای مدافع مسجدسلیمانی ها برخورد کرد. در ادامه با سماجت و تجربه رضا خالقی فر که به موازات شریعت زاده به دروزاه حریف حمله کرده بودند، توپ را با تک پا وارد دروازه مهمان کرد.

خالقی فر پس از به ثمر رساندن این گل از ناحیه ران پا دچار مشکل شد که در دقیقه ۲۲ تعویض و به جای او کاپیتان ریکانی وارد زمین شد.

در ادامه هر دو تیم باز هم صاحب موقعیت هایی شدند که منجر به گشودن دروازه ها نشد و این دیدار تا نیمه اول یک بر صفر به سود طلایی پوشان به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار نیز همانطور که انتظار می رفت دو تیم رقابت را هجومی آغاز کردند و صاحب موقعیت هایی شدند. در دقیقه ۷۳ در حالی که بیت سعید در محوطه جریمه مسجدسلیمانی ها در حال ارسال توپ بر روی دروازه بود که یکی از بازیکنان مسجدسلیمان بر روی زمین افتاد و بیت سعید با تجربه در حرکتی جوان مردانه در حالی که صنعت نفتی ها موقعیت خوب گل زنی داشتند توپ را به بیرون انداخت تا تیم پزشکی برای مداوای بازیکن مصدوم مسجدسلیمان وارد زمین شوند.

در ادامه فشار صنعت نفت آبادان بر روی تیم مهمان بیشتر شد تا اینکه در دقیقه ۸۷ روی پاس بیت سعید توپ به علی آل کثیر رسید و او توپ را به شکل عرضی در محوطه هجده قدم ارسال کرد که به مدافع مسجدسلیمانی ها برخورد کرد اما در نهایت توپ به مهدی زبیدی رسید تا این بازیکن فرصت طلب با یک ضرب کات دار گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا طلایی پوشان دو بر صفر از حریف همنام خود پیش افتند.

دربی نفتی های خوزستان که به دلیل وضعیت زرد ناشی از کرونا ویروس بدون تماشاگر برگزار شد، در پایان با دو گل رضا خالقی فر و مهدی زبیدی از صنعت نفت به پایان رسید تا در وضعیتی زرد برزیلی های ایران مجددا به صدر جدول بازگردند و جدول لیگ به رنگ زرد درآید.

در همین راستا سید کریم پور موسوی در این دیدار حامد فلاح‌زاده، محمد طیبی، محمد اهل‌شاخه، عبدالله ناصری، محمد خلیلی (46 فاخر تهامی)، مهدی حنفی، حسن زواری، حسن بیت‌سعید، مهدی زبیدی، احمد شریعت‌زاده(68 علی آل کثیر) و رضا خالقی‌فر(22 طالب ریکانی) را برای رقابت با نفتی های مسجدسلیمان انتخاب کرده بود.

همچنین شاگردان مجتبی حسینی در این دیدار ترکیب فرهاد مجدکرمانشاهی، بهروز نوروزی‌فرد، مصطفی نائیج‌پور(46 محمد بلبلی)، مجتبی مقتدایی، محمدمهدی احمدی(88 مهدی ایزدی)، میثم تهی‌دست، سجاد جعفری، نیما انتظاری، محمدمهدی محبی، عباس بوعذار(77 مهدی نیایش پور) و ساسان حسینی را برای رقابت با تیم صنعت نفت آبادان ارنج کرده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده عباس راکی با کمک ولی کاووسی، رحیم حاجی پور و مرتضی یوسف شهریاری بود و حیدر شکوری نیز به عنوان ناظر در این دیدار حاضر بود.

در این دیدار محمد مهدی احمدی(31) از نفت مسجدسلیمان کارت زرد داور را دریافت کرد.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با ۱۸ امتیاز موقتا در رده اول و تیم نفت مسجدسلیمان با ۱۲ امتیاز موقتا در رده نهم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز