سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

اهل بیانیه دادن قبل و بعد از دیدارها نیستیم/استراحت ۱۵ روزه لیگ به ضرر تیم ها و بازیکنان است

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۷:۳۰:۰۴
کد خبر: ۱۱۱۵۳۳۳
اهل بیانیه دادن قبل و بعد از دیدارها نیستیم/استراحت ۱۵ روزه لیگ به ضرر تیم ها و بازیکنان است
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما اهل بیانیه دادن قبل از دیدار و بعد از آن نیستیم. اشتباهات خودمان را در طول رقابت ها پذیرفته‌ایم. ولی کمیته داوران و فدراسیون باید بیش از پیش به تیم های شهرستانی توجه کند تا خدای نکرده حق تیمی تضییع نشود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید سیروس پور موسوی امشب پس از پیروزی در دربی نفتی های خوزستان که شاگردانش توانسته بودند با نتیجه دو بر صفر تیم نفت مسجدسلیمان را در ورزشگاه تختی شکست دهند، با حضور در نشست خبری پایان این دیدار، اظهار کرد: از تمام بازیکنان تیم که در این شرایط سخت توانستند سه امتیاز دیگر کسب کنند و دل هواداران و مردم آبادان را شاد کنند، تشکر می کنم.

او گفت: قبل از اینکه در خصوص این مسابقه صحبت کنم، به گلایه هواداران و تماشاگران آبادانی و برخی از اظهار نظرهای کارشناسی پیرامون تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اشاره می کنیم. ببینید تیم به جوانگرایی دست زده و توانسته است تا اینجای کار خوب نتیجه بگیرد. اما ابتدای کار هستیم و مسیر بسیار زیادی تا موفقیت را باید طی کنیم. لیگ ما هم با توجه به اینکه فرسایشی است قطعاً کار را برای تیم‌ها سخت خواهد کرد. اجازه بدهید که تیم ما کار خودش را انجام بدهد و با برخی نظرات غیرکارشناسی بار روانی روی این تیم و مردم آبادان ایجاد نکنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: هواداران توقع دارند که نگاه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که به عنوان یک تیم شهرستانی در لیگ حضور دارد یک نگاه خوب و مثبت باشد. ما اهل بیانیه دادن قبل از دیدار و بعد از آن نیستیم. اشتباهات خودمان را در طول رقابت ها پذیرفته‌ایم. ولی کمیته داوران و فدراسیون باید بیش از پیش به تیم های شهرستانی توجه کند تا خدای نکرده حق تیمی تضییع نشود.

پورموسوی بیان کرد: در نشست قبل از این دیدار گفتیم که ما محروم و مصدوم نداریم. اما امروز مشاهده کردید که چهار بازیکن ما به علت سرماخوردگی نتوانستند رقابت کنند. طالب ریکانی هم با شرایط سخت درون زمین رفت. هر چند ما به جوان‌ها و نیمکت خودمان اعتقاد داریم و از آنها هم استفاده کردیم.

او ادامه داد: تیم مقابل حریف سرسختی بود. به آقای حسینی و مردم مسجدسلیمان برای داشتن این تیم تبریک می‌گویم. اما ما گفته بودیم که تیم حریف را آنالیز کردیم و شرایط خودمان را می دانستیم، به همین خاطر موقعیت‌های زیادی در نیمه دوم خلق کردیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه همین که یک تیم اینقدر موقعیت خوب برای گلزنی به دست می‌آورد،  نشان می دهد در حال کار کردن روی تیم هستیم، اضافه کرد: امیدوارم که در دیدارهای آینده بتوانیم از موقعیت‌های خود استفاده بهتری ببریم.

پورموسوی توضیح داد: فاصله زمانی دیدارها آنقدر کم است که ما برای هر مسابقه شاید یک جلسه تمرین داشته باشیم و با این فاصله پنج روز یا شش روز بعد به تیم ها فشار وارد می شود. ما برای رقابت با آلومینیوم اراک درخواست کردیم که یک ساعت مسابقه ما زودتر برگزار شود که به پرواز برسیم، اما موافقت نکردند و کلی هزینه به تیم تحمیل کردند. حالا مشاهده می کنیم که بعد از دیدار با نساجی در هفته بعد پانزده روز استراحت می دهند. خب این شرایط قطعا هم به شرایط تیم و هم بدن بازیکن ها آسیب می رساند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان تصریح کرد: به مردم خوزستان بابت این دربی زیبای تمام خوزستانی بود که حتی داوران آن نیز خوزستانی بودند، تبریک می گویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز