فولاد خوزستان ۱ - ۱ مس رفسنجان؛

غافلگیری دوباره نکونام در دقیقه ۹۰/مس یک امتیاز از فولاد گرفت

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۸:۰۷:۲۲
کد خبر: ۱۱۱۵۳۴۹
غافلگیری دوباره نکونام در دقیقه ۹۰/مس یک امتیاز از فولاد گرفت
تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته دهم لیگ برتر بیستم باشگاه های کشور میزبان تیم مس رفسنجان بود که در پایان این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته دهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز دوشنبه پانزدهم دی ماه جاری در ورزشگاه فولاد آره نا میزبان تیم مس رفسنجان بود که در پایان این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم فولاد خوزستان از هشت مسابقه قبلی سه برد، چهار تساوی، یک باخت و ۱۳ امتیاز کسب کرده بود، به دنبال سومین برد خانگی خود در این دیدار بود.

نیمه اول این دیدار دو تیم نتوانستند روی موقعیت های کمی که ایجاد کردند به گل برسند و 45 دقیقه اول را بدون گل به رختکن رفتند.

با آغاز نیمه دوم، شاگردان نکونام رقابت را هجومی آغاز کردند تا اینکه در دقیقه 55 لوسیانو پریرا در یک موقعیت صدر درصد رو در روی نوشی صوفیانی قرار گرفت و توانست با شوت خود توپ را وارد دروازه مسی کند و تیمش را یک گل پیش اندازد.

در ادامه دو تیم موقعیت هایی را بر روی دروازه یکدیگر خلق کردند که البته سهم فولاد بیشتر بود اما مسی ها که امیدوارانه رقابت را دنبال می کردند در دقیقه 93 روی ضربه ایستگاهی ارسالی مهرداد آوخ را در موقعیت گلزنی قرار دادند و این بازیکن فرصت طلب توانست با ضربه سر دروازه فولاد را باز کند و تیمش را از شکست نجات دهد.

در پایان این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا تیم های فولاد خوزستان و مس رفسنجان امتیازات را با هم تقسم کنند و هر کدام موقتا یک پله در جدول صعود کنند.

این دومین دیداری است که تیم فولاد خوزستان در لحظه های پایانی گل دریافت می کند. پیش از این در دیدار با نفت مسجدسلیمان نیز در حالی که دو تیم بدون گل رقابت را دنبال می کردند، نیما انتظاری در دقیقه 90 برای مسجدسلیمانی ها گلزنی کرد و توانستند سه امتیاز را در خانه نگه دارند.

در این دیدار جواد نکونام ترکیب محسن فروزان، موسی کولیبالی، زبیر نیک‌نفس، محمد قاسمی نژاد، احمد عبداله‌زاده، آیاندا پاتوسی(86 حسین ابراهیمی)، مجتبی نجاریان، عارف آغاسی، لوسیانو پریرا، ساسان انصاری و وحید حیدریه را برای رقابت با تیم مس رفسنجان ارنج کرده بود.

در همین راستا محمد ربیعی در این دیدار داود داود نوشی صوفیانی، محسن طرهانی(61 آقاجانپور)، حامد نورمحمدی، عقیل کعبی، محمد قاضی، فراز امامعلی(60 ارجمندیان)، مهرداد رضایی، میثم نقی زاده، محسن آذرپاد، مسیح زاهدی و سجاد آشوری را در ترکیب اصلی خود قرار داده بود.

در این دیدار مجتبی نجاریان(30) و وحید حیدریه(74) از فولاد خوزستان و مهرداد آوخ دقیقه 93 از مس رفسنجان کارت زرد داور را دریافت کردند.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با ۱۴ امتیاز موقتا در رده چهارم و تیم مس رفسنجان با هشت امتیاز موقتا در رده سیزدهم جدول لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز