استاندار خوزستان بیان کرد:

اهتمام دولت در بهبود شرایط زندگی مناطق محروم خوزستان/ پرداخت نخست خسارت آبگرفتگی های اخیر انجام شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۷:۲۵
کد خبر: ۱۱۱۵۵۹۳
اهتمام دولت در بهبود شرایط زندگی مناطق محروم خوزستان/ پرداخت نخست خسارت آبگرفتگی های اخیر انجام شد
استاندار خوزستان گفت: امید است بتوانیم منازل مناطق محروم خوزستان به ویژه بندر امام خمینی(ره) و شهر چمران از توابع ماهشهر که در جریان بارندگی آذر امسال دچار خسارت شدند را با اقدام های انجام شده، دولت بهبود ببخشیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق خسارت دیده از آبگرفتگی اخیر خوزستان که در اداره‌کل مدیریت بحران استانداری برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون در بندرامام خمینی(ره) به ویژه شهرک شهید صباغان، روند اقدام های بازسازی به نسبت خوب پیش رفته و پرداختی‌های نخست خسارت، انجام شده است.

او گفت: با برنامه‌ریزی بنیاد مسکن خوزستان، امیدواریم روند بازسازی منازل تخریبی شروع شود، البته اقدام لازم در منازل تعمیری آسیب دیده از گذشته آغاز شده و در حال انجام است.

استاندار خوزستان افزود: امیدواریم با تمهید دولت و مصوبه هایی که داشته و همچنین کمک‌ شرکت‌های پتروشیمی، اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان و بنیاد مستضعفان تعداد منازل بیشتری را بازسازی کامل و یا تعمیر کنیم و بتوانیم از این مسیر حتی کسانی که شرایط درستی برای زندگی نداشتند را سامان داده و خانه‌های خوبی برای آنها بسازیم.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: برای ایجاد زیرساخت‌های مناطق دچار آبگرفتگی نیز برنامه هایی در نظر گرفته شده تا زیرساخت‌ها توسعه پیدا کنند.

شریعتی در پایان افزود: امید است بتوانیم منازل مناطق محروم خوزستان به ویژه بندر امام خمینی(ره) و شهر چمران از توابع ماهشهر که در جریان بارندگی آذر امسال دچار خسارت شدند با اقدام های انجام شده، دولت بهبود ببخشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز