آیین کلنگ زنی ۷ پروژه عمرانی ورزشی با حضور معاون وزیر ورزش در آبادان برگزار شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۲:۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۱۱۵۷۰۷
آیین کلنگ زنی ۷ پروژه عمرانی ورزشی با حضور معاون وزیر ورزش در آبادان برگزار شد
رییس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان های وزیر ورزش و جوانان هفت پروژه عمرانی ورزشی در آبادان کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، ظهر امروز سه شنبه ۱۶ دی ماه ۹۹ آیین کلنگ زنی هفت پروژه عمرانی ورزشی با حضور جمشید تقی زاده معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان های وزیر ورزش و جوانان و مسوولین شهری، منطقه ایی و استانی در محل بلوار ساحلی امام حسین(ع) برگزار شد.

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان در خصوص پروژه های در دست اقدام اظهار کرد: امروز با حضور معاون محترم وزیر ورزش و جوانان کلنگ هفت پروژه عمرانی ورزشی شامل پنج زمین چمن مصنوعی، خانه ورزش های رزمی و یک مجموعه ورزشی رو باز به زمین زده شد.

علی رضایی شکیب افزود: اعتبار این پروژه ها که بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال  بر آورد شده، با همت وزارت نفت در راستای اجرای مسوولیت های اجتماعی تامین شده است.

او با اشاره به اینکه مدت زمان احداث زمین های چمن مصنوعی شش ماه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: پنج زمین چمن مصنوعی هر کدام با اعتبار ۶ میلیارد ریال و در مناطق ایستگاه ۱۲ بلوار شهدای کارکوب‌زاده، ذوالفقاری ایستگاه ۹ جنب مخابرات، روستاهای امام حسن عسکری (ع) و ابوشانک و شهر چوئبده آبادان احداث خواهند شد.

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان با اشاره به همکاری برخی از ارگان های شهرستان آبادان در تامین زمین مورد نیاز پروژه ها بیان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند، شهرداری و جهاد کشاورزی آبادان، شهرداری چویبده و دهیاری روستای امام حسن(ع) در تامین زمین برخی از این پروژه ها مشارکت کرده اند.

رضایی شکیب با اشاره به احداث مجموعه ورزشی روباز آبادان در محدوده بلوار ساحلی امام حسین(ع) با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال، بیان کرد: با احداث و نصب تجهیزات این مجموعه، شرایط فعالیت علاقمندان به ورزش های ساحلی شامل فوتبال، والیبال، بسکتبال و دیگر رشته هایی که قابلیت ساحلی شدند، دارند، فراهم خواهد شد.

او در خصوص مجموعه خانه ورزش های رزمی آبادان نیز افزود: خانه ورزش های رزمی واقع در منطقه ذوالفقاری، یکی از استاندارد‌ترین مجموعه های منطقه می شود  که با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان در پایان با اشاره به پروژه های در دست احداث این اداره بیان کرد: در حال حاظر پروژه هتل ورزش با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند با ۸۵ درصد و خانه جودو با ۹۵ درصد پیشرفت در حال انجام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز