معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان های وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد:

وزیر ورزش با نگاه ادای دین به آبادان می نگرد / لزوم تدوین طرح جامع و تفصیلی ورزش آبادان

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۳:۲۵:۰۴
کد خبر: ۱۱۱۵۷۹۶
وزیر ورزش با نگاه ادای دین به آبادان می نگرد / لزوم تدوین طرح جامع و تفصیلی ورزش آبادان
معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان های وزیر ورزش و جوانان، گفت: آبادان به عنوان پایتخت ورزش های همگانی، قهرمانی و حرفه ای مطرح است و باید طرح جامع و تفصیلی آن اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، جمشید تقی زاده ظهر امروز در حاشیه آیین کلنگ‌زنی هفت پروژه ورزشی در آبادان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز روزی به یاد ماندنی است و من وظیفه دارم، سلام گرم و صمیمانه وزیر ورزش و جوانان را به مردم خوزستان و خصوصا آبادان ابلاغ کنم.

او با اشاره به کلنگ‌زنی‌های امروز گفت: این پروژه ها تحول خوبی در ورزش آبادان و منطقه ایجاد می کنند‌.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان های وزیر ورزش و جوانان افزود: آبادان به عنوان پایتخت ورزش های همگانی، قهرمانی و حرفه ای مطرح است و باید طرح جامع و تفصیلی آن اندیشیده شود.

تقی زاده در پاسخ به پرسشی در خصوص قدیمی بودن زیر‌ساخت های ورزشی آبادان با وجود ۳۰ هزار ورزشکار فعال و ساماندهی شده، بیان کرد: آبادان دین خود را به کشور ادا کرده و کاری برای این کشور انجام داده که نه تنها وزارت ورزش بلکه همه وزارت خانه ها باید دین خود را به این خطه ادا کنند، وزیر ورزش نیز با همین نگاه به آبادان می نگرد.  

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان های وزیر ورزش و جوانان در پایان اضافه کرد: با توجه به دستور وزیر در خصوص تکمیل پروژه هایی که بالای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند، امروز از چندین پروژه نیمه تمام نیز بازدید شد.

لازم به ذکر است که در دومین روز از سفر معاون وزیر ورزش و جوانان، هفت پروژه عمرانی ورزشی کلنگ زنی شد. اعتبار ریالی این پروژه ها که بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال است از محل اعتبارهای نفتی در راستای انجام مسوولیت های وزارت نفت پرداخت خواهد شد. احداث پنج زمین چمن مصنوعی در محدوده شهری و روستاهای آبادان، ساخت خانه ورزش های رزمی و احداث مجموعه روباز ورزشی به منظور توسعه ورزش های ساحلی از جمله پروژه های کلنگ زنی شده توسط معاون وزیر بود.

نظر شما