رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:

کشته و مصدوم شدن ۶ جوان در حادثه دلخراش جاده روستای تنگه+ببینید

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۴:۵۵
کد خبر: ۱۱۱۶۹۹۹
کشته و مصدوم شدن ۶ جوان در حادثه دلخراش جاده روستای تنگه+ببینید
رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: بر اثر سانحه ترافیکی برخورد موتور سیکلت با خودرو پژو در روستای تنگه شهرستان آبادان ۶ نفر کشته و مجروح شدند.

امین منصور امروز پنج شنبه هجدهم دی ماه در گفت و گو با خبرنگار برنا از آبادان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: برخورد خودروی سواری پژو با موتور سیکلت در جاده روستای تُنگه(۲) به سمت تُنگه سه موجب مرگ سه نفر و مصدوم شدن سه نفر دیگر شد.

او گفت: این حادثه چهارشنبه شب ساعت ۲۱:۳۴ به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ آبادان اطلاع داده شد که در پی آن سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر فوریت های پزشکی آبادان افزود: کارشناسان فوریت های پزشکی پس از ارایه خدمات اولیه درمانی به مجروحان، برای  ادامه روند درمانی، مصدومان این سانحه را با آمبولانس به بیمارستان های شهید بهشتی و ۱۷ شهریور آبادان انتقال دادند.

امین با اعلام اینکه مجروحان وسایل نقلیه مذکور همگی مرد و بین ۱۰ تا ۳۴ سال سن داشتند، تصریح کرد: در این تصادف هولناک دو تن از مجروحان به علت شدت مصدومیت در دم جان باختند و مصدوم دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان شهید بهشتی آبادان و  علیرغم تلاش های صورت گرفته کادر درمانی جان خود را از دست داد تا در مجموع فوتی های این سانحه ترافیکی به عدد سه رسید.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان بیان کرد: تمام تلاش همکاران بنده در حوادث نجات جان مصدومان است اما بهترین و کم هزینه ترین روش کاهش صدمه ها، پیشگیری از بروز این حوادث است.

لازم به ذکر است که اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان با بهره گیری از ۳۰ پایگاه امدادی فعال شهری و جاده ای به صورت ۲۴ ساعته آماده ارایه خدمات فوریت های پزشکی به مردم شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز