شهرداری گرگان ۸۷ - ۷۸ پالایش نفت آبادان؛

فدراسیون مانع بازی بازیکن تازه وارد آبادان شد/حضور لیدرهای شهرداری گرگان در سالن بسکتبال آزادی

۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۹:۵۱:۳۳
کد خبر: ۱۱۱۷۳۵۹
فدراسیون مانع بازی بازیکن تازه وارد آبادان شد/حضور لیدرهای شهرداری گرگان در سالن بسکتبال آزادی
هفته هفتم و پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور در گروه(ب) رقابت‌ها با جدال مدعیان این گروه بین شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان برگزار شد که در پایان این دیدار با نتیجه ۸۷ بر ۷۸ به نفع شهرداری گرگان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، یک ساعت قبل از دیدار تیم های شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان با تصمیم فدراسیون بسکتبال اعلام شد که"بنیل کوچویی" بازیکن تازه وارد تیم پالایش نفت که چند روز پیش با این تیم به توافق رسیده، به دلیل آنچه عدم دریافت استعلام تعیین وضعیت باشگاه پیشین نامیده شد، نمی‌تواند در این مسابقه به میدان برود این در حالی بود که آخرین حضور این بازیکن در تیم منحل شده دانشگاه آزاد بود. هر چند در این باره رایزنی های صورت گرفت ولی در نهایت با نظر فدراسیون و مسوولان برگزار کننده، این بازیکن اجازه حضور در این رقابت را دریافت نکرد.

در این دیدار پالایش نفت آبادان کوارتر اول را با نتیجه ۱۹ - ۲۵ واگذار کرد. کوارتر دوم را با نتیجه ۲۱ - ۱۸ به پیروزی رسید. آبادانی ها کوارتر سوم را هم با نتیجه ۲۰ - ۱۹ به سود خود به پایان رساندند، اما در کوارتر چهارم گرگانی ها توانستند با پیروزی ۲۵ - ۱۸ در نهایت این رقابت را با نتیجه  ۸۷ بر ۷۸ به نفع خود به پایان برساند.

نکته جالب این دیدار حضور چند تن از لیدرهای باشگاه شهرداری گرگان در سالن آزادی محل برگزاری این رقابت ها بود که در این دیدار بدون تماشاگر به تشویق تیم خود  پرداختند.

نفتی ها پس از این دیدار در تهران خواهند ماند تا خود را برای دیدار اول و دوم از مرحله برگشت این رقابت ها که هفته آینده برگزار می شود، آماده کنند.

لازم به ذکر است که تیم پالایش نفت آبادان در حال حاضر با پنج پیروزی و دو شکست و ۱۲ امتیاز در جایگاه دوم جدول گروه(ب) رقابت ها قرار دارد. تیم شهرداری گرگان نیز با هفت پیروزی و ۱۴ امتیاز در جایگاه اول این گروه قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز