توضیح جدید سخنگوی ستاد کرونا خوزستان در خصوص آخرین محدودیت های استانی

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۵:۵۶:۴۷
کد خبر: ۱۱۱۷۸۶۹
توضیح جدید سخنگوی ستاد کرونا خوزستان در خصوص آخرین محدودیت های استانی
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا خوزستان آخرین تصمیم ها در زمینه فعالیت اداره ها، مشاغل و تردد خودروها را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، رضا نجاتی عصر امروز شنبه بیستم دی ماه جاری، در خصوص محدودیت ها و دستورالعمل های کرونایی استان خوزستان که تا روز شنبه هفته آینده برقرار خواهند شد، اظهار کرد: اصناف و مشاغل در هر چهار گروه در سراسر استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

او گفت: اداره ها در همه شهرستان های استان با ظرفیت دو سوم کارکنان در محل کار و یک سوم به صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا خوزستان افزود: دستگاه های ضروری از جمله بانک ها با ظرفیت صد در صد کارکنان فعالیت می کنند.

نجاتی بیان کرد: ساعت اداری کماکان در اهواز از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ و در سایر شهرستان های استان از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ اعمال می شود.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا خوزستان در پایان با بیان اینکه مراسمی همچون عروسی و خاکسپاری که با جمعیت بالا برگزار شود ممنوع است، اضافه کرد: تردد بین شهرستان ها بلامانع بوده اما ممنوعیت تردد درون شهری از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح کماکان برقرار خواهد بود.

لازم به ذکر است که طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا اهواز جزو مراکز استان هایی است که در منطقه آبی نقشه رنگ بندی کرونای کشور قرار گرفته است. همچنین وضع شیوع کرونا در قم، مشهد، زاهدان، اهواز، ایلام و بوشهر از بقیه مراکز استان بهتر و مداوم تر است.

همچنین امروز شنبه بیستم دی ماه جاری، فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه جندی شاپور اهواز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه خوستانی شبانه روزی دیگر را بدون فوتی کرونایی سپری کرد که این نتیجه تلاش کادر درمان و همراهی مردم استان را نشان می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز