نساجی مازندران ۰ - ۱ صنعت نفت آبادان؛

آبادانی ها برنده ی دوئل شمال و جنوب/ کاپیتان شلیک کرد، گروسیان تمام کرد

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۶:۰۴:۳۴
کد خبر: ۱۱۱۸۴۸۸
آبادانی ها برنده ی دوئل شمال و جنوب/ کاپیتان شلیک کرد، گروسیان تمام کرد
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور مهمان تیم نساجی مازندران بود که در پایان توانست با نتیجه یک بر صفر میزبان شمالی اش را شکست دهد و اولین برد بیرون از خانه این فصل از رقابت ها را به دست بیاورد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز ۲۱ دی ماه جاری مهمان تیم نساجی مازندران بود که در پایان توانست با نتیجه یک بر صفر پیروز شود و اولین برد بیرون از خانه این فصل خود را کسب کند.

تیم صنعت نفت آبادان که از ۱۰ دیدار قبلی خود پنج برد، سه تساوی، دو باخت و ۱۸ امتیاز کسب کرده بود و با اختلاف گل کمتر نسبت به استقلال در رده دوم جدول رقابت ها قرار گرفته بود، به دنبال اولین برد بیرون از خانه خود در هفته یازدهم بود.

نیمه اول این دیدار با رقابت هجومی شاگردان پورموسوی آغاز شد و صاحب چندین موقعیت خوب شدند تا اینکه در دقیقه ۳۶ باز هم کاپیتان ریکانی با شوت های زیبا و غیر قابل مهار خود از پشت محوطه جریمه گل اول تیمش را به ثمر رساند تا با همین نتیجه دو تیم نیمه اول را به پایان برسانند.

در دقیقه 25 نیمه اول این دیدار عبدالله ناصری به دلیل مصدومیت جای خود را به فاخر تهامی داد. همچنین پورموسوی در ادامه و در دقیقه 40 احمد شریعت زاده را به دلیل مصدومیت حسن بیت سعید وارد زمین کرد.

 

نیمه دوم این دیدار نیز پایاپای پیش رفت تا اینکه تکل اهل شاخه درون محوطه جریمه روی مهدی نظری نساجی ها را در دقیقه 72 صاحب یک ضربه پنالتی کرد و فرزین گروسیان توانست توپ حامد شیری را دفع کند و تلاش قائم شهری ها برای رسیدن به گل همچنان بی نتیجه دنبال شود.

پور موسوی در نیمه دوم هم مجبور شد باز هم تعویض اجباری کند و فاخر تهامی که در دقیقه 25 نیمه اول به جای عبدالل ناصری وارد زمین شده بود به دلیل مصدومیت در دقیقه 75 جای خود را به محمد رضا غبیشاوی داد تا صنعت نفت در این دیدار سه تعویض اجباری را داشته باشد.

صنعت نفت آبادان در پایان هفته یازدهم با گل زنی سرنوشت سازی کاپیتان ریکانی و پنالتی گیری فرزین گروسیان توانست به اولین پیروزی خارج از خانه دست یابد تا با 21 امتیاز در جایگاه اول جدول لیگ برتر قرار بگیرد.

در همین راستا سید کریم پور موسوی در این دیدار فرزین گروسیان، محمد اهل شاخه، محمد طیبی، حسین ساکی، عبدالله ناصری(25 فاخر تهامی(75 محمدرضا غبیشاوی))، مهدی حنفی، حسین زواری، مهدی زبیدی، حسن بیت سعید(40 احمد شریعت زاده)، طالب ریکانی و علی آل کثیر(75 حکیم نصاری) را برای رقابت با نساجی مازندران انتخاب کرده بود.

همچنین شاگردان وحید فاضلی در این دیدار ترکیب نیما میرزازاد، حامد شیری، مجتبی بیژن، سعید بیگی، حسن نجفی، علی داوران، محمود قائدرحمتی، فرزاد زامهران(78 بهزاد داوودی)، مهرداد بایرامی(65 میلاد کمندانی)، کریم اسلامی(81 امیرحسین یحیی زاد)، مهدی نظری را برای رقابت با تیم صنعت نفت آبادان ارنج کرده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده حمید حاج ملک با کمک جلیل شعرانی و عسگر محمدی بود.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با ۲۱ امتیاز موقتا در رده اول و تیم نساجی مازندران با ۸ امتیاز موقتا در رده چهاردهم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما