استاندار خوزستان بیان کرد:

پیشگامی دانشگاه صنعتی بهبهان در زمینه کارآفرینی

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۹:۴۳:۴۲
کد خبر: ۱۱۱۹۲۱۴
پیشگامی دانشگاه صنعتی بهبهان در زمینه کارآفرینی
استاندار خوزستان گفت: دانشگاه صنعتی بهبهان در زمینه کارآفرینی نسبت به دانشگاه های دیگر استان پیشگام است و اقدام های موثری در این زمینه انجام داده است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی امروز دوشنبه در حاشیه بازدید معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از دانشگاه خاتم الانبیاء بهبهان اظهار کرد: این دانشگاه صنعتی اگر چه سابقه زیادی نداشته و دانشگاهی جوان و رو به رشد است اما به واسطه زیرساخت ها و سرمایه های انسانی که در این شهرستان وجود دارد توانسته پله های ترقی و توسعه را خیلی سریع طی کند. این دانشگاه نسل سومی در سال های اخیر متناسب با ظرفیت های منطقه، همواره به سمت کارآفرینی گام برداشته است.

او گفت: با توجه به انگیزه مدیران، اعضای هیات مدیره و دانشجویان این دانشگاه و فضایی که در آن حاکم است بحث کارآفرینی، مشتری مداری و ارتباط با صنعت همواره مدنظر این دانشگاه بوده که در این زمینه عملکرد خوبی داشتند. امیدواریم حضور معاون علم و فناوری ریاست جمهوری در این دانشگاه، منشا خیر و گشایش در کار شرکت های دانش بنیان و پارک های علمی و فناوری بشود.

استاندار خوزستان افزود: خوشبختانه مسوولان شهرستان در زمینه کارآفرینی در کنار این دانشگاه هستند و امیدواریم با حمایت های معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، شاهد رشد دانشگاه صنعتی بهبهان و شرکت های دانش بنیان باشیم و متناسب با نیاز و ظرفیت های استان در زمینه استارتاپ ها و کارآفرینی گام برداریم.

شریعتی بیان کرد: تلاش هایی که در زمینه کارآفرینی در دانشگاه بهبهان انجام شده قابل تقدیر است و انتظار می رود با توجه به اینکه مشکل ما در دانشگاه ها، تجاری سازی است توجه به کارآفرینی نقش موثری در این راستا دارد.

نماینده عالی دولتدر استان در پایان با بیان اینکه کارآفرینی، راه میانبری برای جهش در زمینه تکنولوژی و توسعه دانشگاه های نسل سوم است، اضافه کرد: به واسطه این رویکرد، صنعت و دستگاه های اجرایی به سوی دانشگاه‌ها سوق می یابند.

لازم به ذکر است که سورنا ستاری معاون علم و فناوری ریاست جمهوری امروز به منظور بازدید و افتتاح برخی شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد و چند مرکز فناوری و خلاقیت به خوزستان سفر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز