استاندار خوزستان بیان کرد:

افزایش ایمنی و استاندارد باعت ایجاد رفاه جامعه خواهد شد/تلاش و فعالیت های ارزشمند آتشنشانی از کسی پوشیده نیست

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۹:۵۰:۵۵
کد خبر: ۱۱۱۹۲۱۹
افزایش ایمنی و استاندارد باعت ایجاد رفاه جامعه خواهد شد/تلاش و فعالیت های ارزشمند آتشنشانی از کسی پوشیده نیست
استاندار خوزستان گفت: سازمان آتش نشانی در شرایط کرونا، آبگرفتگی ها و سایر موارد با هماهنگی با شهرداری و شورای شهر در تمام لحظات حضور داشته است و در کمک به مردم پیشقدم بودند و این مهم از کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در آیین رونمایی از ۵۰ خودرو سنگین و سبک و تجهیزات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه خداوند در آیه ۳۲ سوره مائده می فرماید کسی که جان یک نفر را نجات دهد و او را رهایی ببخشد همانند آن است که کل مردم یک جامعه را نجات داده، اظهار کرد: ارزش نجات جان یک انسان در نزد خداوند بسیار بالا است، و این نشان دهنده اهمیت بالای شغل آتش نشانی است.

او گفت: توسعه، پیشرفت و آبادانی در یک جامعه رقم نخواهد خورد مگر آنکه سطح زندگی و استانداردها در آن جامعه ارتقاء یابد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه یکی از این استاندارد ها مقوله آتش نشانی و داشتن استانداردهای لازم و ایمنی برای جامعه است، افزود: هر چه سیستم آتش نشانی، امنیتی انتظاماتی، درمان و آموزش یک جامعه مجهز تر و کاراتر باشد استاندارد های زندگی در آن جامعه افزایش می یابد و آن جامعه از رفاهی بالاتری برخوردار خواهد شد.

شریعتی بیان کرد: اینکه سیستم آتش نشانی در چه زمانی به محل واقعه برسد استانداردها در آن زمینه را نشان می دهد.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: سازمان آتش نشانی در شرایط کرونا، آبگرفتگی ها و سایر موارد با هماهنگی با شهرداری و شورای شهر در تمام لحظه ها حضور داشته و در کمک به مردم پیشقدم بودند و این مهم از کسی پوشیده نیست.

او با بیان اینکه حمایت شهرداری و شورای شهر از سازمان آتش نشانی اهواز جای تقدیر و تشکر دارد، اضافه کرد: امکانات جدید و بیشتری که امروز اهدا خواهد شد باعث می شود تا سازمان آتش نشانی در مواقع حساس و بحرانی عملکرد بهتر و سریع تر داشته باشد.

استاندار خوزستان در پایان با اشاره به نیاز آتش نشانی اهواز به نردبان بلند، بیان کرد: قرار بود این نردبان امسال خریداری شود که به دلیل نوسان نرخ ارز امکان خرید آن مقدور نبود اما تلاش می شود بودجه خرید نردبان بلند که مورد نیاز آتش نشانی است، سال آینده تامین شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز