امروز با حضور وبیناری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور؛

اولین مرکز رشد آموزش فنی و حرفه ای خوزستان افتتاح شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۲۰:۴۵:۱۴
کد خبر: ۱۱۱۹۲۲۹
اولین مرکز رشد آموزش فنی و حرفه ای خوزستان افتتاح شد
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از افتتاح اولین مرکز رشد با همکاری پارک علم و فناوری استان در شهرستان اهواز توسط سورنا ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به صورت وبینار خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، عبدالنبی سواعدی در خصوص افتتاح این مرکز که امروز دوشنبه ۲۲ دی‌ماه به صورت وبینار برگزارشد، اظهارکرد: در راستای تحقق مفاد تفاهم نامه مشترک بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مرکز رشد فنی و حرفه‌ای استان خوزستان با همکاری پارک علم و فناوری به بهره برداری رسید.

او گفت: با هم افزایی بین دو سازمان شاهد شکوفایی روش های نوینی از مهارت آموزی معطوف به اشتغال و مهارت آموزی محصول محور خواهیم  شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان افزود: مراکز آموزش فنی و حرفه ای با توجه به زیرساخت‌های موجود کارگاه های آموزشی مجهز و فضای آموزشی و آزمایشگاهی بسیار خوب می توانند برای تحقق ایده های نوینی که در پارک علم و فناوری مورد پذیرش قرارمی گیرند، کمک خوبی باشند.

سواعدی با اشاره به اینکه هم افزایی دو مجموعه موجب شکوفایی و ایجاد بستر و فرصت‌های خوبی برای پارک و توسعه مراکز رشد خواهد شد، بیان کرد: با توجه به اینکه در حوزه فناوری های نوین ایده های بسیار خوبی از طرف کارآموزان و مهارت آموختگان فنی حرفه ای در مراکز مطرح می شود، این الگوی خوب می تواند منجر به شکوفایی علم و عمل توام در مراکز آموزش فنی و حرفه ای بشود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در پایان ابراز امیدواری کرد این حرکت بسیار شایسته موجب شکوفایی اقتصاد دانش بنیان و رونق بیشتر مهارت آموزی معطوف به اشتغال در استان شود.

لازم به ذکر است که مرکز رشد آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان در شهرستان اهواز منطقه کیانپارس خیابان نهم شرقی واقع شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز