معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری تاکید کرد:

فرهنگ پیش شرط اساسی توسعه است/ضرورت تقویت صندوق پژوهش و فناوری خوزستان

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۲۲:۴۵:۳۶
کد خبر: ۱۱۱۹۲۴۸
فرهنگ پیش شرط اساسی توسعه است/ضرورت تقویت صندوق پژوهش و فناوری خوزستان
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه صندوق پژوهش و فناوری استان باید تقویت شود، گفت: باید اعتبار و سرمایه بیشتری در اختیار آن قرار گیرد و شرکت ها و صنایع مختلف استان می توانند در این صندوق مشارکت و سرمایه گذاری نمایند و مطابق برنامه از این محل سودآوری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سورنا ستاری در پایان سفر یک روزه خود به خوزستان، امشب ۲۲ دی ماه در نشست جمع بندی سفر یک روزه خود و هیات همراه به استان که در محل استانداری اظهار کرد: هزینه هایی که از بیت المال در آموزش عالی می شود همه با این هدف است که برای جامعه یک زندگی بهتر فراهم کنیم و این کوشش های علمی در اقتصاد و تولید محصول تاثیرگذار باشد.

او گفت: در طول هفت سال اخیر نگاه ها در این حوزه تغییر کرده و اهمیت پژوهش و کارآفرینی و تولید دانش بنیان در سطح جامعه بیش از پیش نهادینه شده است. برای توسعه هم پیش شرط اساسی فرهنگ است که با ایجاد فرهنگ مبتنی بر توسعه زمینه رشد و شکوفایی فراهم می شود.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: اقتصاد ما نفتی بوده و خوزستان هم دارای منابع زیاد نفتی است اما آنچه مهم است به کارگیری دانش و فناوری برای ایجاد ارزش افزوده در صنعت نفت است.

ستاری بیان کرد: ما برای این مسایل آمادگی کمک داریم و حتما باید سعی کنیم عقب ماندگی ها جبران شود و به پارک علم و فناوری هم توجه ویژه شود و شرایطش بهبود یابد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در پایان تاکید کرد: صندوق پژوهش و فناوری استان باید تقویت شود و اعتبار و سرمایه بیشتری در اختیار آن قرار گیرد و شرکت ها و صنایع مختلف استان می توانند در این صندوق مشارکت و سرمایه گذاری نمایند و مطابق برنامه از این محل سودآوری داشته باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز