نفت مسجدسلیمان ۳ - ۱ شهر خودرو؛

۳ امتیاز شیرین و صعود چهار پله ایی شاگردان حسینی/مسجدسلیمانی ها شهر خودرو را گل آذین کردند

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۵:۴۷:۲۱
کد خبر: ۱۱۱۹۶۹۴
۳ امتیاز شیرین و صعود چهار پله ایی شاگردان حسینی/مسجدسلیمانی ها شهر خودرو را گل آذین کردند
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور میزبان تیم شهر خوردو مشهد بود که در پایان توانست با نتیجه سه بر یک مهمانش را با شکست بدرقه کند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز ۲۳ دی ماه جاری میزبان تیم شهر خودرو بود که در پایان توانست با نتیجه سه بر یک مهمان مشهدی اش را شکست داد.

تیم نفت مسجدسلیمان از ۱۰ دیدار قبلی خود سه تساوی، چهار باخت، سه برد خانگی و ۱۲ امتیاز کسب کرده بود با پیروزی امروز علاوه بر کسب چهارمین برد خانگی این فصل خود، چهار پله در جدول رقابت ها صعود کرد و در مکان هفتم قرار گرفت.

نیمه اول این دیدار با رقابت هجومی نفتی ها آغاز شد و فرصت هایی را در محوطه جریمه حریف مشهدی ایجاد کردند تا بالاخره در دقیقه 27 سانتر محمد مهدی محبی روی دروازه شهر خودرو به ساسان حسینی رسید و این بازیکن با کف پا گل اول این دیدار را به نف نفتی ها به ثمر رساند.

در ادامه باز هم نفتی ها در دقیقه 41 به گل دست یافتند. در این لحظه از دیدار پاس سجاد جعفری در محوطه جریمه شهر خودرویی ها به محمد مهدی محبی رسید و این بازیکن توانست دومین گل این رقابت را وارد دروازه مهمان مشهدیشان کند تا هر دو تیم با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان به رختکن بروند.

نیمه دوم این دیدار تا دقیقه 80 سهم موقعیت های مشهدی ها بیشتر بود تا اینکه شاگردان رحمتی در دقیقه 81 با شوت امین قاسمی نژاد به گل رسیدند و فاصله گل ها را با میزبان کمتر کردند.

این پایان کار نبود تا اینکه نفتی ها مجددا روی به رقابت هجومی آوردند و فشار خود را بر روی دروازه حریف بیشتر کردند تا اینکه باز هم ساسان حسینی پا به توپ وارد محوطه جریمه شد و شوتش را در زاویه مخالف وارد دروازه شهر خودرو کرد تا علاوه بر دبل این بازیکن، این رقابت با نتیجه سه بر یک به سود مسجدسلیمانی ها به پایان برسد.

تیم نفت مسجدسلیمان در این دیدار علاوه بر کسب سه امتیاز با ارزش خانگی حریف مشهدی اش را گلباران کرد و تفاضل گل منفی خود را با 9 گل زده و 9 گل خورده، در جدول رقابت ها صفر کرد.

در همین راستا سید مجتبی حسینی در این دیدار فرهاد مجد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی، بهروز نوروزی‌فرد، سجاد جعفری(94 عباس بوعذار)، فرید بهزادی کریمی، محمد بلبلی، محمد مهدی احمدی، محمد مهدی محبی(88 مهدی ایزدی)، نیما انتظاری، میثم تهی‌دست و ساسان حسینی(88 مهران امیری) را برای رقابت با تیم شهر خودرو انتخاب کرده بود.

همچنین شاگردان مهدی رحمتی در این دیدار ترکیب سعید جلالی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، حسن جعفری، امیرحسین کریمی(46 احمد جبوری)، محمد عرفان معصومی، امین قاسمی نژاد، رضا یزدان دوست، اکبر صادقی، صادق صادقی و حسین مهربان(66 رحمان جعفری) را برای رقابت با تیم نفت مسجدسلیمان ارنج کرده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده علی صفایی با کمک محسن سلطانی، علی رعیت، مهدی نجار و سعید لهراسبی بود.

در این دیدار نیما انتظاری(35) و بهروز نوروزی فرد(79) از نفت مسجد سلیمان کارت زرد داور را دریافت کردند.

تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با 15 امتیاز موقتا در رده هفتم و تیم شهرخودرو با 12 امتیاز موقتا در رده یازدهم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز