پالایش نفت آبادان ۷۱ - ۶۱ شورای شهر قزوین؛

کسب هفتمین پیروزی بانوان بسکتبال پالایش نفت آبادان/دبل رقیب قزوینی در آخرین هفته دور برگشت رقابت ها

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۲۰:۲۳:۲۸
کد خبر: ۱۱۲۰۸۴۲
کسب هفتمین پیروزی بانوان بسکتبال پالایش نفت آبادان/دبل رقیب قزوینی در آخرین هفته دور برگشت رقابت ها
تیم بانوان بسکتبال پالایش نفت آبادان از هفته سوم دور برگشت رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر عصر امروز با شکست مجدد تیم شهرداری و شورای شهر قزوین، به هفتمین پیروزی خود دست یافتند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان در آخرین دیدار از دور برگشت مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور رو در روی شورای شهر قزوین قرار گرفت و با تکرار نتیجه دور رفت(اینجا) این تیم را دبل کرد و به صدر رقابت ها بازگشت.

این در حالیست که نفتی ها دو دیدار موقعه خود که به خاطر ابتلای بازیکنانشان به کرونا لغو شده بود را باید برگزار کنند.

در این دیدار پالایش نفت آبادان در مقابل رقیب خود کوارتر اول را در امتیاز 17 مساوی کرد. کوارتر دوم را با نتیجه 14 - 13 به پیروزی رسید. کوارتر سوم را با نتیجه 27 - 25 به سود خود به پایان بردند. پالایش نفتی ها کوارتر چهارم را با نتیجه 13 بر 16 واگذار کردند. تا در نهایت بتوانند تیم شورای شهر قزوین را با نتیجه 71 بر 61 شکست دهند.

شایسته متشرعی سرمربی این تیم با ابراز رضایت از کار تیمی پالایش نفت از بازیکنانش قدردانی کرد.

شهریاری با تاثیر گذاری 16، حق جو با تاثیرگذاری 14 و شجاعی با تاثیر گذاری 11 بهترین بازیکنان دیدار نفت بودند. همچنین خداوردیان در کار دفاعی امروز عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای گذاشت.

تیم پالایش نفت ابادان در حال حاضر با هفت مسابقه و هفت برد، تفاضل 203 و دو دیدار معوقه با 14 امتیاز صدر نشین گروه(ب) رقابت های لیگ برتر است و پس از آن شهرداری و شورای شهر قزوین با هشت مسابقه و 6 برد، دو باخت، تفاضل گل 121 و یک دیدار عقب افتاده با 14 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

 

نظر شما