چهار شکست برای تکواندو پالایش نفت آبادان در لیگ برتر؛

تکواندوکاران جوان آبادانی در دور مقدماتی حذف شدند/تجربه اندوزی بازیکنان بومی در لیگ برتر

۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۸:۲۷:۰۲
کد خبر: ۱۱۲۱۱۲۷
تکواندوکاران جوان آبادانی در دور مقدماتی حذف شدند/تجربه اندوزی بازیکنان بومی در لیگ برتر
تیم تکواندو پسران پالایش نفت آبادان در دو دیدار خود با نتایج مشابه هفت بر یک مقابل فرمانیه و پارسیان البرز متحمل شکست شد

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، هفته سوم و چهارم رقابت های لیگ برتر تکواندو پسران باشگاه‌های کشور از دور مقدماتی، امروز جمعه بیست و ششم  دی ماه از سر گرفته شده و تیم پالایش نفت آبادان در دو دیدار خود با نتایج مشابه هفت بر یک مقابل فرمانیه و پارسیان البرز متحمل شکست شد و از گردونه ی رقابت‌ها حذف شد.

این تیم روز گذشته نیز در مقابل لوازم خانگی کن و دانشگاه آزاد اسلامی با نتیجه مسابه هفت بر یک شکست خورده بود.

تیم تکواندوی پسران پالایش نفت که با ترکیبی جوان و استفاده از بازیکنان بومی به میدان رقابت های لیگ برتر تکواندو پسران کشور رفته بود، از قبل می دانست این آوردگاه با حضور قهرمانان بین المللی و بازیکنان تیم ملی برگزار خواهد شد.

لیگ برتر تکواندو ایران همیشه به واسطه حضور قهرمانان جهانی و بین‌المللی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده است و به نوعی قهرمان این لیگ از مدعیان آسیایی و جهانی محسوب می‌شود.

 باشگاه پالایش نفت آبادان تصمیم گرفت در راستای حمایت از بازیکنان بومی آبادان و خرمشهر با ترکیبی که حداکثر نفرات آن را پسران جوان بومی تشکیل می داد، وارد این رقابت ها شود تا هم آنها با سطح بالاتر مسابقه های تکواندو در کشور آشنا شوند و هم برای آنها تجربه اندوزی کسب کند.

قطعاً این شکست ها راه را برای استمرار تمرین های بیشتر در راستای شکوفایی استعدادها و کسب تجربه تکواندوکاران جوان آبادان، هموار خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز