مهاجم سابق تیم فولاد خوزستان در گفت و گو با برنا بیان کرد:

فولاد انتظارها را بالا برده است/لیگ بیستم فوق العاده نزدیک و فشرده/هواداران آگاه با برخی صحبت‌ها از تیم و عشق‌شان دست نمی‌کشند

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۸:۱۵
کد خبر: ۱۱۲۱۴۴۲
فولاد انتظارها را بالا برده است/لیگ بیستم فوق العاده نزدیک و فشرده/هواداران آگاه با برخی صحبت‌ها از تیم و عشق‌شان دست نمی‌کشند
بازیکن سابق تیم فوتبال فولادخوزستان با انتقاد از فشاری که بی دیلی از سوی برخی افراد بر روی تیم فولاد برای کسب قهرمانی ایجاد می‌شود گفت: فولاد خودش انتظارها را بالا برده و گرنه تکرار نتایج فصل قبل هم برای تیم فوق‌العاده خواهد بود.

لفته حمیدی امروز شنبه ۲۷ دی ماه جاری در گفت و گو با خبرنگار برنا از اهواز درباره عملکرد تیم فولاد در لیگ بیستم اظهار کرد: فولاد خوزستان در ده هفته اخیر نتایج قابل قبولی گرفته است. در این هفته از رقابت ها، مساوی با ارزشی از سپاهان به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی کسب شد و ارزش این یک امتیاز را آخر فصل متوجه می‌شویم.

او گفت: به باشگاه سپاهان نگاه کنید تا متوجه شوید که چگونه هزینه کرده است. نگاهی به نفرات این تیم، خودش بیانگر این موضوع است. آنها به غیر از یازده بازیکن داخل زمین، یک تیم کامل بیرون از زمین روی نیمکت دارند.

پیشکسوت تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه فوتبال خوزستان باید از تیم فولاد حمایت کند چون این حمایت آخر فصل مثل فصل قبل نتیجه خواهد داد، افزود: فولاد نیاز به حمایت دارد و اکنون بیش‌تر از همیشه تیم را باید پیشکسوتان، رسانه‌ها و هواداران حمایت و پشتیبانی کنند. قطعا با حضور آقای نکونام و کادر فنی جوان که دوستان ما هستند و سابقه فوتبالی‌شان مشخص است، این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

حمیدی بیان کرد: در بعضی مصاحبه‌ها شنیده‌ام که برخی درباره قهرمانی فولاد صحبت می‌کنند و می‌گویند فولاد حتما باید قهرمان لیگ شود! نمی‌دانم این همه صراحت را از کجا آورده‌اند. نمی‌دانم با این حرف‌ها چه اهدافی را دنبال می‌کنند اما این صحبت‌ها تنها استرس و فشار را روی تیم بیش‌تر می‌کند؛ آن هم تیمی که میانگین سنی نسبتا پایینی دارد.

مهاجم اسبق تیم فولاد اضافه کرد: اصلا صحیح نیست که در هفته دهم چنین حرفی زد و گفت مقام دومی در فولاد قابل قبول نیست. البته فولاد خودش فصل قبل با نمایش فوق‌العاده‌اش انتظارها را بالا برده است. اگر فصل قبل فولاد به همان خواسته اولیه‌ فوتبال خوزستان که همان حضور در نیمه بالای جدول اکتفا می‌کرد، این افراد امسال طلب قهرمانی نمی‌کردند.

او ادامه داد: من فکر می‌کنم فولاد اگر بتواند سهمیه آسیایی فصل قبل را تکرار کند، گام بسیار بلندی را برداشته تا تیم در بالای جدول ثبات داشته باشد. به هر حال این تیم و بازیکنان باید قدر خودشان را بدانند و قطعا با تلاش به هدفشان که شادی مردم خوزستان و هواداران بیشمار فولاد خواهد بود، می‌رسند.

بازیکن سابق تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: از بعضی دوستان تعجب می‌کنم که درباره قهرمانی فولاد صحبت می‌کنند. دوستان موی‌شان سپید شده و قطعا گذشته را فراموش نکرده اند که چه اتفاق هایی در زمان حضورشان در فولاد و فوتبال خوزستان افتاد و چه نتایج درخشانی کسب کردند. یا تیم‌های دیگری که این دوستان سرمربی‌شان بود به کجا رسیدند و یا اینکه در این چند فصل چرا تیمی به آن‌ها نمی‌دهند تا به قول خودشان قهرمان کنند؟

پیشکسوت فوتبال خوزستان اضافه کرد: سرنوشت و سقوط تیم‌های قدیمی در اهواز چون جنوب اهواز، گروه ملی اهواز، پگاه خوزستان، دیهیم اهواز، عملیات غیرصنعتی ماهشهر، پاس همدان، استقلال اهواز و... را هیچ کس فراموش نکرده و بی‌خود به کسی لقب استاد سقوط نمی‌دهند. چه در زمان حضور دوستان در فولاد قرارداد بازیکنان واقعا با کیفیت برزیلی و قرارداد دلاری با سروش رفیعی که هنوز هم جریان دارد و شاهکار دوستان در باشگاه فولاد بوده که هنوز هم دامن‌گیر باشگاه است!

مهاجم اسبق فولاد خوزستان افزود: در خصوص این دوستان باید از آقای رضاییان مدیرعامل سابق باشگاه فولاد پرسید که در برنامه تلویزیونی پس از سقوط فولاد به لیگ یک، به بعضی دوستان گفت به خواسته‌ خودتان رسیدی! پس بهتر است این دوستان به جای ایجاد حاشیه برای تیم فولاد، سرشان به کار خودشان باشد و بداند که هواداران آگاه هستند و با این صحبت‌ها از تیم و عشق‌شان دست نمی‌کشند و هیچ وقت دیگر دوست ندارند سرنوشت تیم‌شان به دست چنین افرادی بیفتد.

حمیدی در پایان بیان کرد: لیگ امسال فوق العاده نزدیک و فشرده است و تعداد تساوی‌های زیاد تیم‌ها هم گویای این موضوع است. پرسپولیس در هشت دیدار، شش مساوی کسب کرده و این نتایج ثابت می‌کند که لیگ امسال خیلی سخت است اما در مجموع استقلال، پرسپولیس، سپاهان و گل گهر را شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی می‌دانم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز