سخنگوی ستاد مقابله کرونا ویروس خوزستان خبر داد:

مصوبه ها و محدودیت های کرونایی خوزستان تمدید شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۲:۲۷
کد خبر: ۱۱۲۱۶۵۵
مصوبه ها و محدودیت های کرونایی خوزستان تمدید شد
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: مصوبه ها و دستورالعمل‌های گذشته در مورد چگونگی حضور کارکنان اداره و بانک ها، کارکرد مشاغل و تردد خودروها تا شنبه هفته آینده در خوزستان برقرار است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، رضا نجاتی امروز شنبه ۲۷ دی ماه جاری در خصوص آخرین تصمیم های اتخاذ شده ستاد استانی کرونا، اظهار کرد: مصوبه ها و دستورالعمل‌های گذشته در مورد چگونگی حضور کارکنان اداره و بانک ها، کارکرد مشاغل و تردد خودروها تا شنبه هفته آینده در خوزستان برقرار است اما ساعت شروع کار اداره ها در اهواز از ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و در سایر شهرستان های استان از ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ است.

او گفت: بنابراین فعالیت اصناف و مشاغل در هر چهار گروه در سراسر استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مجاز است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: همچنین اداره ها در همه شهرستان های استان با ظرفیت دو سوم کارکنان در محل کار و یک سوم به صورت دور کاری فعالیت خواهند کرد و دستگاه های ضروری از جمله بانک ها با ظرفیت صد در صد کارکنان مجاز به فعالیت هستند.

نجاتی در پایان بیان کرد: تردد بین شهرستان ها بلامانع بوده اما ممنوعیت تردد درون شهری از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح کماکان برقرار است.

طبق اعلام سخنگوی ستاد مقابله با کرونا خوزستان برگزاری مراسمی همچون عروسی و خاکسپاری که با جمعیت بالا برگزار شود، نیز همچنان ممنوع است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز