پست مهم اینستاگرامی کاپیتان فولاد خوزستان پس از دیدار با پرسپولیس

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۶:۴۳
کد خبر: ۱۱۲۳۰۳۳
پست مهم اینستاگرامی کاپیتان فولاد خوزستان پس از دیدار با پرسپولیس
کاپیتان تیم فولاد خوزستان با انتشار عکس و پستی در حساب اینستاگرامش، مطالبی را با هواداران مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ایوب والی پس از دیدار تیمش با پرسپولیس که روز گذشته 28 دی ماه جاری در ورزشگاه آزادی برگزار شد، با انتشار عکسی مطالبی را با هواداران این تیم مطرح کرد.

متن پست اینشتاگرامی ایوب والی به شرح ذیل است:

با سلام خدمت همه خوزستانیا عزیز.

دوستان همه ما از باخت دیشب خیلی ناراحت هستیم و من از طرف تمام اعضای تیم از شما عذر می خوام امیدوارام تو بازی های بعدی جبران کنیم.

قابل توجه هواداران اصیل فولاد، لطفآ و خواهشا هر کسی که به من اعتماد دارد صبر بیشتر به خرج دهد. لطفا هوشیار باشید تو شهرخودمون خیلیا دوست ندارن تیم نتیجه بگیره.

اگه یادتون باشه فصل قبل استارت خوبمون از هفته بیستم به بعد زدیم که سوم شدیم. می توانستیم دوم جدول تموم کنیم. اونم بعد از چند سال ناکامی.

فرق پارسال و امسال اینه که پارسال هیچکی باور نمی کرد می تونیم بریم بالا جدول به جز هواداران اصیل و خود تیم.

و اما امسال که نفرات به ظاهر دوست و بقیه باور کردن که ممکنه فولادامسال جز مدعیان باشه از هفته های اول فشار شروع ومردم تحریک کردن.

شما هواداران عزیز از دور به مسائل نگاه می کنید و فکر می کنید که هر کسی پیراهن فولاد پوشیده و دم از قهرمانی فولاد می زنه مثلا فولادیه و خوبیه فولاد می خواد، ولی در واقع اینطور نیست.

دوستان گلم لطفا صبر بیشتر حمایت بهتر در غیر اینصورت هر اتفاقی بیفته به ضرر باشگاه و تیم فولاد خوزستان تمام می شود و فصل را از دست خواهیم داد.

هر انتقاد و اظهار نظر و درخواست قابله قبول می باشد.

و جای صحبت و پاسخگوی اعضای تیم ان شالله

فراهم می شود.

زنده باد فولاد

زنده باد خوزستان

 

نظر شما
پرونده ویژه