استاندار خوزستان بیان کرد:

رتبه نخست خوزستان در سطح کشور از لحاظ تحقق مصوبه ها

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۶:۰۴
کد خبر: ۱۱۲۳۳۷۲
رتبه نخست خوزستان در سطح کشور از لحاظ تحقق مصوبه ها
استاندار گفت: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان رتبه اول در سطح کشور را از نظر برگزاری منظم جلسه ها و تحقق مصوبه ها کسب نموده که جا دارد این موفقیت را به اعضای اتاق بازرگانی تبریک عرض کنم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، استاندار خوزستان در پنجاه و پنجمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در محل اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه این جلسه های به صورت منظم برگزار می‌شود و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان رتبه اول در سطح کشور را از نظر برگزاری منظم جلسه ها و تحقق مصوبه ها کسب نموده که جا دارد این موفقیت را به اعضای اتاق بازرگانی تبریک عرض کنم.

او گفت: در این نشست ها پیرامون مشکلات بخش خصوصی در ارتباط با دستگاه ها و سازمان های دولتی بحث و بررسی می شود و معاونت اقتصادی استانداری و اتاق بازرگانی محوریت کارها را بر عهده دارند.

استاندار خوزستان افزود: کارها به خوبی در حال پیشرفت است و مدیران هم تلاش می‌کنند با تعامل و در چارچوب قانون و بضاعت موجود با بخش خصوصی در این شرایط سخت همکاری نمایند.

شریعتی در پایان بیان کرد: با وجود مشکلاتی که در بخش گاز داریم، با همدلی که بین مسوولین بوده است شرایط قابل قبول است گرچه بخش هایی هم با محدودیت مواجه شدند تا شرایط به نحوی مدیریت شود و شاهد بروز بحران نباشیم و اوضاع کنترل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز