استاندار خوزستان خبر داد:

احداث ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی در مناطق کم برخوردار و روستایی خوزستان آغاز می شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۹:۴۳:۱۴
کد خبر: ۱۱۲۴۶۰۴
احداث ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی در مناطق کم برخوردار و روستایی خوزستان آغاز می شود
استاندار خوزستان گفت: در جلسه ای حدود دو ماه پیش تصمیم گرفتیم بیش از ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی احداث نماییم که اعتبار آن ۳۰ میلیارد تومان است و خوشبختانه این اعتبار تامین و مناقصه آن نیز برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز جمعه سوم بهمن ماه جاری در آیین اهدای البسه ورزشی به ۱۵۰ تیم فوتبال محلات اهواز اظهار کرد: بحث ورزش به عنوان سلامت و رشد و شکوفایی جوانان یکی از دغدغه های مسوولان اهواز و استان بوده است.

او گفت: تلاش ما بر این است که تا حد امکان شرایط ورزش را به ویژه در مناطق کم برخوردار فراهم نماییم تا جوانان ما با سلامتی بیشتر در آینده استان نقش آفرین باشند.

استاندار خوزستان افزود: سعی ما بر این است که اعتبارهای بخش ورزش را علی رغم همه تنگناهایی که در سطح کشور وجود دارد تامین نماییم و در بخش قهرمانی و هم در بخش همگانی تلاش کنیم چرخه ورزش از حرکت باز نایستد و گسترده تر به حرکت خود ادامه دهد.

نماینده عالی دولت دراستان بیان کرد: خوشبختانه در ساخت زمین های ورزشی همت شده است و سالن هایی افتتاح شد یا در آستانه بهره برداری است.

شریعتی اضافه کرد: در جلسه ای حدود دو ماه پیش تصمیم گرفتیم بیش از ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی احداث نماییم که اعتبار آن ۳۰ میلیارد تومان است و خوشبختانه این اعتبار تامین شده و مناقصه آن نیز برگزار شده است.

او تصریح کرد: امیدواریم این کار هر چه سریع تر در مناطق کم برخوردار و روستایی به انجام برسد و ما به تدریج بتوانیم شرایط عدالت محورانه ای در بخش ورزش فراهم نماییم.

استاندار خوزستان افزود: البته شهرداری و شورای شهر اهواز نیز بر توسعه زمین های ورزشی همت کرده اند و همراهی و هماهنگی میان شهرداری ها و اداره های ورزش و جوانان باید بیش از پیش تقویت شود.

شریعتی در پایان بیان کرد: انشاالله که بتوانیم در ورزش همگانی، قهرمانی و در همه رشته ها آنچه که مورد انتظار ورزشکاران عزیز است را به انجام برسانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز