رییس مرکز بهداشت شادگان تاکید کرد:

عدم توجه به مصوبه های مقابله با کرونا برخورد قانونی در پی دارد

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۲:۴۶:۲۲
کد خبر: ۱۱۲۴۹۹۳
عدم توجه به مصوبه های مقابله با کرونا برخورد قانونی در پی دارد
رییس مرکز بهداشت شادگان گفت: عدم توجه به مصوبه های ستاد مقابله با کرونا برخورد قانونی، انضباطی و قضایی را در پی دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، سجاد جلیلیان ظهر امروز در بازدید از مراکز نمونه گیری کرونا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام مصوبه ها و وظایفی که از قبل در زمینه مقابله با کرونا بر عهده مسوولان دستگاه‌های اجرایی بوده، باید به درستی اجرا و مسوولان به وظایف و مسوولیت خود عمل کنند و هر گونه کوتاهی و تخلف بر عهده رییس و مدیر آن اداره خواهد بود.

او گفت: در هفته های گذشته شاهد افت مجدد بیماری بودیم و میزان بستری و مرگ‌ و‌ میر در شادگان کاهش یافت اما در زمان حاضر به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری توسط عده‌‌ای از مردم، خیز مجدد بیماری را شاهد هستیم.

رییس مرکز بهداشت شادگان افزود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ادامه فعالیت اصناف شهرستان الزامی است.

جیلیان در پایان با تاکید بر لزوم رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی، بیان کرد: از همه صنوف در سطح شهرستان شادگان به خصوص اصناف که در مکان های پرتردد فعالیت می‌کنند می‌خواهیم که پروتکل های بهداشتی را به صورت کاملا دقیق رعایت کنند، زیرا در صورت عدم رعایت، دوباره مجبور به تعطیلی واحدهای صنفی خواهیم شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز