مدیر کل مدیریت بحران خوزستان تاکید کرد:

دستگاه‌های مختلف استان باید از روش های دستی و سنتی خارج شوند/لزوم بهره مندی از ظرفیت های IT در جمع آوری اطلاعات

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۰:۵۳
کد خبر: ۱۱۲۵۱۹۹
دستگاه‌های مختلف استان باید از روش های دستی و سنتی خارج شوند/لزوم بهره مندی از ظرفیت های IT  در جمع آوری اطلاعات
مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: دستگاه‌های مختلف در استان باید در مسیر IT محور حرکت کنند و از روش های دستی و سنتی خارج شوند چرا که روش‌های نرم افزاری سرعت و دقت در تصمیم‌گیری را بالا می برند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، امید بن‌عباس امروز شنبه، چهارم بهمن ماه جاری با حضور در معاونت مطالعات جامع آب سازمان آب و برق خوزستان بر افزایش تعامل و همکاری دستگاه‌های مختلف در جمع آوری اطلاعات، اظهار کرد: دقت و سرعت در تصمیم گیری دو فاکتور مهم در مدیریت بحران به شمار می روند از این رو وجود اطلاعات صحیح و به هنگام بسیار مهم و ضروری هستند.

او گفت: هر دستگاهی به فراخور وظایف ذاتی که بر عهده دارد باید اطلاعات خود را توسط نرم افزارهای به روز رسانی و در اختیار نهادهای تصمیم گیر قرار دهد تا از این طریق بتوانیم ابتدا به یک پیش بینی درست برسیم و پس از آن بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان بر پایش لحظه‌ای برخی موارد و حوزه‌ها تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های مختلف در استان باید در مسیر IT محور حرکت کنند و از روش های دستی و سنتی خارج شوند چرا که روش‌های نرم افزاری سرعت و دقت در تصمیم‌گیری را بالا می برند.

لازم به ذکر است که تولید و تحلیل داده‌های منابع آب، برنامه‌ریزی مخازن سدهای استان، مطالعات مدیریت یکپارچه حوزه‌های آبریز، سیاست‌گذاری، نظارت و راهبری فعالیت‌های مانند کیفیت منابع آب، ژئوماتیک، نقشه‌برداری و... از جمله وظایف حوزه معاونت مطالعات جامع آب سازمان آب و برق خوزستان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز