سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

رو به روی سپاهان با شکل و شیوه جدیدی مسابقه خواهیم داد

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۹:۵۱:۴۵
کد خبر: ۱۱۲۵۸۳۹
رو به روی سپاهان با شکل و شیوه جدیدی مسابقه خواهیم داد
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به اینکه چهار هفته تا پایان نیم فصل زمان داریم، فردا با شکل و شیوه جدیدی فوتبال بازی خواهیم کرد. بر اساس تمرین های خوبی انجام شده و آنالیزی که از تیم سپاهان داریم، امیدوارم با کسب پیروزی زمین را ترک کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید سیروس پور موسوی امشب پنجم بهمن ماه با حضور در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با تیم سپاهان اصفهان که قرار است فردا از ساعت 16 در استادیوم تختی آبادان برگزار شود، اظهار کرد: در این 15 روز که مسابقه ایی نداشتیم، روی مسایلی که مشکل داشتیم برنامه ریزی کردیم.

او با بیان اینکه روی مسایل بدنی و تاکتیکی تیم کار کردیم، گفت: خوشبختانه بچه ها با انگیزه بالایی که داشتند، توانستیم تا حد زیادی نقاط ضعف را پوشش دهیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: با توجه به اینکه چهار هفته تا پایان نیم فصل زمان داریم، فردا با شکل و شیوه جدیدی فوتبال بازی خواهیم کرد. بر اساس تمرین های خوبی انجام شده و آنالیزی که از تیم سپاهان داریم، امیدوارم با کسب پیروزی زمین را ترک کنیم.

پور موسوی در پایان در خصوص بازیکنان محروم و یا مصدوم تیمش برای دیدار فردا بیان کرد: خوشبختانه محروم نداریم. کادر پزشکی نیز سعی دارند بازیکنان مصدوم را به دیدار فردا برسانند.

لازم به ذکر است که با شکست روز گذشته تیم استقلال تهران که در حال حاضر با 12 رقابت و 22 امتیاز در صدر جدول لیگ قرار دارد، دو تیم صنعت نفت آبادان با 11 دیدار و 21 امتیاز و سپاهان اصفهان با 11 دیدار و 19 امتیاز با پیروزی در این دیدار می توانند به صدر جدول برسند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز