امروز در آبادان؛

پوستر نخستین جشنواره و مسابقه طراحی لباس اقوام خوزستان رو نمایی شد+ببینید

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۰:۲۴:۴۷
کد خبر: ۱۱۲۵۸۴۷
پوستر نخستین جشنواره و مسابقه طراحی لباس اقوام خوزستان رو نمایی شد+ببینید
با حضور مدیران فرهنگی هنری منطقه آزاد اروند و شهرستان آبادان پوستر نخستین جشنواره و مسابقه طراحی لباس اقوام خوزستان رو نمایی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در آیین رونمایی از پوستر نخستین جشنواره و مسابقه طرحی لباس اقوام خوزستان که در محل موسسه طراحان لباس نقش تن پوش اروند برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وظیفه و بضاعتی که سازمان منطقه آزاد اروند در بخش فرهنگ و هنر به عهده ما گذاشته است سعی خواهیم کرد با تمام توان در کنار هنرمندان و این جشنواره مهم و تاثیرگذار باشیم.

قدرت الله طمیمیان افزود: هنرمندان مد و لباس منطقه آزاد اروند با تمام توان خود پای کار باشند تا نخستین جشنواره را با پویایی کامل برای رخدادهای آتی مهیا کرده تا نخستین جشنواره و مسابقه طراحی لباس و احیای لباس اقوام استان خوزستان شروعی برای گام های بهتر و عملی تر باشد.

او گفت: امیدواریم بتوانیم در جشنواره های بعدی به دور از بیماری کرونا ویروس و در فضای حقیقی جشنواره ها را برگزار کنیم.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در پایان با اشاره به اهداف جشنواره بیان کرد: این جشنواره با هدف نگاه به خلاقیت های پوششی بومی و منطقه و تنوع لباس های آن و با در نظر گرفتن جغرافیای محیطی برگزار خواهد شد.

در ادامه، علیرضا بازفت معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری آبادان اظهار کرد: همکاری اداره های فرهنگی در کنار هم می تواند تاثیر مثبتی در سطح شهر ایجاد نماید و چنانچه در برنامه های عمومی بتوانیم به صورت مدون در کنار هم همکاری کنیم، تاثیر فرهنگی هدفمندی را رقم خواهیم زد.

لازم به ذکر است که در ابتدای این برنامه مهرداد صیادی سامانی دبیر نخستین جشنواره و مسابقه طراحی لباس و احیای لباس اقوام استان خوزستان گزارشی از روند برگزاری جشنواره، اهداف و برنامه های جشنواره را بیان و اظهار کرد: به دلیل همه گیری بیماری کرونا و لزوم رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی این دوره از جشنواره را برای مخاطبان این هنر به صورت مجازی برگزار خواهیم نمود که امیدواریم در سال های آتی این مشکل برطرف شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز